Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 20 of 99)

Pages

Welke gevolgen hebben pop-upmeldingen van sociale media op de leesprocessen van studenten?
Het effect van sociale media meldingen op leesbegrip
Hoe geef je Effectief Woordenschatonderwijs aan NT2-leerlingen in kleutergroepen?
Lezen in het tijdperk van notificaties
Woordenschat vergroten bij NT2-leerlingen in de kleuterklas
Woordenschat aan NT2-leerlingen in de kleuterklas
Effectief Woordenschatonderwijs aan NT2-leerlingen in een Kleuterklas op een Basisschool
Begrijpend lezen op PI de Brug
The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Een veiliger schoolklimaat creëren
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
Veiliger schoolklimaat op basisschool de Meerpaal
Handvatten voor een veilig schoolklimaat
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Effectief begrijpend leesonderwijs geven op een speciaal onderwijs cluster 4 school: praktische aanbevelingen voor PI De Brug
Het creëren van een veiliger schoolklimaat
Onderwijs voor speciale leerlingen: Effectief begrijpend lezen op speciaal onderwijs cluster vier
Veiliger schoolklimaat voor basisschool de Meerpaal

Pages