Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Holsteijn, J.J.M. van

Search results

(1 - 20 of 29)

Pages

Politieke personalisering op Twitter bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2018
Politici instahot of instanot? Een onderzoek naar de invloed van Instagram op de voorkeurstemmen
Kees liet een koe uit: Personalisering in oude en nieuwe media
Vrouwelijke politici in de Nederlandse media: Een onderzoek naar genderongelijkheid in de Nederlandse media
Persoonlijke campagnes en de sociale media: De Tweede Kamerverkiezingen van 2012
Partijbinding en voorkeurstemmen: Een onderzoek naar het effect van partijbinding op voorkeurstemmen
Geen vreugdevoller vermaak dan leedvermaak: Privatisering bij tussentijds teruggetreden wethouders
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken: Personalisering in Nederlandse Tweede Kamerverkiezingscampagnespotjes
License to mock: The influence of cartoons on the evaluation of well-known politicians
Vraag het de baas: Inzicht in presidentialisering in Nederland aan de hand van kamervragen
Personalisering op lokaal niveau
Personalisering in 140 tekens

Pages