Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(7)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(5)
+
-
Master thesis
(2)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(5)
+
-
Psychology (MSc)
(2)
+
-
Issued
2013
(5)
+
-
2016
(2)
+
-
Supervisor
Hoorn, Jorien van
(7)
+
-
Language
nl
(5)
+
-
en
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Hoorn, Jorien van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 7 of 7)
show grid
show list
save search
Grootenhuijs, Anneloek
2016
Sensitivity to peer feedback in adolescents with autism: How do peers influence prosocial behavior in adolescents with autism?
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Bleker, Eline
2016
Positive behavior as a result of peer influence: A study on adolescents with an autism spectrum disorder
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Ardesch, Sanne
2013
Hoe lager het opleidingsniveau, hoe hoger de beïnvloeding? De relatie tussen opleidingsniveau en de gevoeligheid voor prosociale beïnvloeding door leeftijdsgenoten bij adolescenten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hemert, Romana van
2013
Invloeden van leeftijdsgenoten op prosociaal gedrag: De rol van perspectief nemen en leeftijd bij prosociale- en antisociale peer pressure in de adolescentie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Togt, Nikita van der
2013
Under pressure? De invloed van leeftijdgenoten op prosociaal gedrag in de adolescentie en de rol van empathie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Broekmans, Corinna I.H.
2013
Prosociaal gedrag: Een onderzoek naar de invloed van leeftijdsgenoten op het gedrag van adolescenten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Huizing, Tamara
2013
De invloed van leeftijdgenoten op prosociaal gedrag bij adolescenten: De rol van perspectief nemen en geslacht
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access