Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(13)
+
-
Thesis type
Master thesis
(13)
+
-
Issued
2015
(1)
+
-
2016
(3)
+
-
2017
(7)
+
-
2018
(2)
+
-
Supervisor
Dijken, M.J. van
(3)
+
-
Guda, M.C.
(2)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(2)
+
-
Chung, S.
(1)
+
-
Espin, C.A.
(1)
+
-
Kegel, C.A.T.
(1)
+
-
Kooy, V.A.C. van der
(1)
+
-
Ton, M.G.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(10)
+
-
en
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Education and Child Studies (MSc
(-)
= Bosch, R.M. van den
(-)
= Education and Child Studies (MSc
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 13 of 13)
show grid
show list
save search
Toor, Mandy van
2018
Digitale prentenboeken op het smarboard
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Baková, Katarína
2018
Fixating on the CBM-Maze: An eye-tracking study
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Veen, Joy van
2017
Het effect van videotraining op de interpretatie van CVM-voortgangsgrafieken door leerkrachten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Karali, Ioanna
2017
Inspection of correct and incorrect choices when reading a CBM-Maze task in a foreign language
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Eijs, D.D.
2017
Voortgangsdata koppelen aan instructie: leren leerkrachten van een videotraining
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Broek, Jaco van den
2017
Van denken naar begrijpen: De relatie tussen het aantal gestelde vragen, leesstrategiegebruik en het begrijpend leesniveau bij kinderen in het basisonderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dussen, Anne van der
2017
De effectiviteit van drie versies van een CVM-videotraining voor het aflezen van CVM-voortgangsgrafieken
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ipema, Marieke
2017
De ontwikkeling van letterkennis door het lezen van alfabetboeken: Een onderzoek naar de ontwikkeling van actieve en passieve letterkennis bij kleuters en de rol van de geletterde thuisomging
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kalmthout, Evelien van
2017
Het effect van digitale prentenboeken met print referencing op vroege geletterdheid van kleuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Linden, Jojanneke van der
2016
Videotraining bij continue voortgangsgrafieken: De interpretatie en het gebruik van voortgangsdata door leerkrachten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Rutten, Laura
2016
Continue voortgangsmonitoring: Het verbeteren van de grafiekinterpretatievaardigheid van leerkrachten door een videotraining
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vries, Manouk de
2016
Het effect van videotraining aan leerkrachten met als doel het verbeteren van de vaardigheid in grafiekinterpretatie bij continue voortgangsmonitoring
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Fischer, Fleurine
2015
De interpretatie van CBM-voortgangsgrafieken door leerkrachten: Begrijpen zij deze grafieken?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access