Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(14)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(14)
+
-
Issued
2017
(1)
+
-
2018
(13)
+
-
Supervisor
Koornneef, Arnout
(11)
+
-
Koorneef, Arnout
(1)
+
-
Koornneef, A.W.
(1)
+
-
Koornneef, Arnoud
(1)
+
-
Language
nl
(14)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ 2007
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= Bruïne, Amy de
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 14 of 14)
show grid
show list
save search
Mannak, Tara
2018
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janssens, C.A.M.
2018
De rol van het werkgeheugen in begrijpend lezen onderzocht door twee vormen van werkgeheugenbelasting; korte interrupties en hardop voorlezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Huizinga, Jitske
2018
De invloed van belasting van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meer, Manon van der
2018
Werkgeheugencapaciteit: Werkgeheugencapaciteit: verband met leeftijd, geslacht en opleidingsniveau
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Maduro, Celyne
2018
Begrijpend lezen: Het verband tussen opleidingsniveau en lezen voor mensen tussen de 18 en 35 jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dees, Mireille
2018
Het effect van opleidingsniveau op begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bijlsma, N.
2018
De Invloed van de Werkgeheugencapaciteit op het Tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gutlich, Luca J.
2018
De invloed van leeservaring op de mate van tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Moussa, Amira
2018
Individuele verschillen in begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hummel, Nick van
2018
Sorry dat ik je stoor: Een onderzoek naar de rol van interrupties op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Baak, J.E.
2018
Verstoring tekstbegrip door beroep op werkgeheugen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jansen, Marissa
2018
De invloed van interruptie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Doeselaar, Mayke van
2018
Heeft het werkgeheugen dan toch geen invloed? De relatie tussen de capaciteit van het werkgeheugen en het tekstbegrip in consistente en inconsistente verhalen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Plas, Denise van der
2017
Het gebruik van snelleesapps: Een slimme tactiek of tijdsverspilling? De invloed van snelleesapps op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access