Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Kinderen met leer- en gedragsproblemen in het onderwijs

Search results

(1 - 20 of 24)

Pages

Stimulering van beginnende geletterdheid door een digitaal interactief voorleesprogramma bij kinderen met een laag visueel werkgeheugen
Print referencing: een methode om fonologisch bewustzijn, woordenschat en printkennis te bevorderen bij jonge kinderen
Studie naar de mediatie-effecten van mentaal welzijn van ouders en uitdagend gedrag van kinderen op de relatie tussen temperament van kinderen en sensitiviteit bij ouders
Eenvoudige, efficiënte, online leesinstructie voor moeilijk lezende kinderen, wat werkt?
Aanleren van inferentievaardigheden met video’s in groep 6: invloed van technisch leesniveau.
De Rol van de Competentiebeleving van de Leerkracht in het Verband tussen de Diepgang van het Innemen van het Perspectief van de Leerling door de Leerkracht en de Relatie die een Leerkracht met een Leerling Heeft
Effectiviteit van online tutor leesinterventies op de leesvaardigheid van bovenbouwleerlingen met leesproblemen
The monsters under your bed versus the monsters in your head
De CBM Maze als meetinstrument voor begrijpend lezen in het basisonderwijs en de factoren gender en motivatie
Verhaalbegrip en het toepassen van inferentiële en metacognitieve vaardigheden op de basisschool: verschillen tussen tekst, audio en video
De invloed van presentatievorm op online en offline begrip bij het lezen, beluisteren of bekijken van een verhaal door 8-12 jarigen
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Begrijpend lezen en de rol van interesse
Wederzijdse beïnvloeding van fonologisch bewustzijn en woordenschat bij het voorlezen van digitale prentenboeken
De invloed van klassikaal voorlezen met e-Prent&ABC+ op beginnende geletterdheid en taakgericht gedrag van kleuters.
De relatie tussen de standards of coherence, het leggen van causale verbanden in een tekst en het leesbegrip van studenten
De relatie tussen praten over lezen met moeders en het leesgedrag van kinderen op de basisschool.
De relatie tussen tekstbegrip, werkgeheugen en updaten

Pages