Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(36)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(36)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(36)
+
-
Issued
2016
(36)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.W.
(36)
+
-
Bakker-van den Berg, A.S. van den
(11)
+
-
Danel, M.S.
(11)
+
-
Oudega, M.H.
(7)
+
-
Pavias, M.
(4)
+
-
Bakker-Berg, A.S. van den
(3)
+
-
Show more
Language
nl
(34)
+
-
en
(2)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Premaster thesis
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 36)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Coppus, Stephanie
2016
De invloed van verschillende persoonskenmerken, binnen de leeftijdsgroep 30 tot en met 50 jaar, op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Miltenburg, Tessa
2016
De invloed van alternatieve tekstformats en leessnelheid op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gunther, Yanthe
2016
Het effect van tekstpresentatie op infereren: Een onderzoek naar de effecten van verschillende soorten tekstpresentatie met betrekking tot het kunnen leggen van verbanden in een tekst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vermeer, Floor
2016
Invloed van werkgeheugen op leessnelheid bij verschillende manieren van lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hubregtse, Marjolein
2016
De invloed van leeftijd op tekstbegrip bij het gebruik van leesapplicaties
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vollenbroek, Y.M.S.
2016
Individuele verschillen in snellezen, het effect van leeftijd op het maken van regressies
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sonneveld, Floor
2016
Het effect van leeftijd op tekstbegrip bij lezen zonder saccades.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tonkens, Sanne L.
2016
Effect van werkgeheugen en saccades tijdens het lezen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Leeuwen, Eva van
2016
Snellezen: De invloed van tekstpresentatie en leessnelheid op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zollanvari, Mariam
2016
Influence of text presentation on text understanding during digital reading processes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hoed, Esther den
2016
Regressie, progressie, voorkennis of toch leeftijd: wat speelt nu echt mee bij de score op tekstbegrip?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Elfring, Noortje
2016
De relatie tussen het werkgeheugen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bliek, Vivien van der
2016
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip van lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Joosen, Marianne
2016
Reading without regressions: speed is crucial for comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vermaas, Marije
2016
De invloed van leeftijd op leessnelheid en tekstbegrip: Een onderzoek naar de mogelijke rol van leeftijd op de snelheid van lezen en de mate van tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duivesteijn, Mariël
2016
Nog eens terugblikken, of niet?: De invloed van regressies op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jongh, Jacoline de
2016
De invloed van een oncontroleerbare leessnelheid en het niet kunnen maken van saccades op tekstrepresentatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boe, Demi de
2016
De verschillen tussen en de invloed van persoonskenmerken op tekstbegrip bij lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brant, Naomi
2016
Tekstrepresentatie en tekstbegrip: De invloed van tekstrepresentatie op het tekstbegrip van lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Tessa de
2016
Tekstbegrip optimaliseren met behulp van tekstweergave
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››