Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 24 of 101)

Pages

Thematisch Onderwijs voor Beter Begrip
De Kans van Thematisch Onderwijs
Unieke kinderen, unieke verklaringen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
Een onderzoek naar de mate van kennis en houding ten opzichte van convergerende en divergerende differentiatie als voorspellers voor het differentiëren
De invloed van individuele verschillen van leerkrachten op de mate van kennis, houding en gedrag ten opzichte van rekendifferentiatie
Belangrijke aspecten in het begrijpend leesonderwijs
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip bij informatieve en narratieve teksten
Leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
De Invloed van Typografie op Leren Lezen: Het Effect van Regellengte, Regelafstand en Kleurgebruik op de Leessnelheid en het Leesbegrip van Beginnende Lezers
Growth Mindset: Sleutelen aan de Toekomst Adviesrapport voor de Klusklas van Technolab Leiden
Growth Mindset: Sleutelen aan de Toekomst: Adviesrapport voor de Klusklas van Technolab Leiden
Growth Mindset: Sleutelen aan de Toekomst: Adviesrapport voor de Klusklas van Technolab Leiden
Growth Mindset: Sleutelen aan de Toekomst Adviesrapport voor de Klusklas van Technolab Leiden
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0 - tot 4-jarigen in de kinderopvang
De bevordering van interactiebegeleiding op de buitenschoolse opvang binnen KindeRdam
De bevordering van interactiebegeleiding op de buitenschoolse opvang binnen KindeRdam
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang

Pages