Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Master thesis
  • (-) ≠ Lent, M. van
  • (-) = Helder, A.

Search results

(1 - 24 of 42)

Pages

The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
De kunst van het leren
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
Het effect van overbodige breininformatie op de geloofwaardigheid van onderwijskundig onderzoek: een onderzoek onder leerkrachten.
Het SANE-effect onder leraren
De validiteit van de CBM Maze-taak en de invloed van leesmotivatie.
Meetpretentie van de Maze en de Samenhang met Leesmotivatie in Groep 7
De gevoeligheid van leraren voor het verleidende effect van breininformatie op de geloofwaardigheid van artikelen over onderwijsonderzoek
Standaard van coherentie en het begrijpend leesniveau bij studenten van het hoger beroepsonderwijs en wetenschappelijk onderwijs
De invloed van interesse in een onderwerp en intrinsieke leesmotivatie op tekstbegrip
Aanbod in adaptief en flexibel strategiegebruik in aftrekopgaven tot 100 in Nederlandse rekenmethoden van groep 4 en 5
Het indirecte effect van gedifferentieerde instructie op taakmotivatie via zelfeffectiviteit bij kinderen van basisschoolleeftijd
Hoe kunnen leerkrachten concreet handelen om bij te dragen aan de intrinsieke motivatie van basisschoolleerlingen: Een Literatuur Review
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van teksten bij lezers
Een onderzoek naar de CBM Maze taak als meetinstrument voor begrijpend- of technisch lezen om zwakke lezers op de basisschool gerichte ondersteuning te bieden
De Bevordering van het Adaptieve en Flexibele Gebruik van Aftrekstrategieën Door Klassikale Instructie bij Nederlandse Rekenmethoden in Groep 4 en 5
Begrijpend lezen: De rol van persoonlijke interesse
De rol van intelligentie en achtergrondkennis bij het begrijpend lezen van vmbo-basisen -kaderbrugklasleerlingen
De invloed van Beeline Reader en traditionele tekst opmaakfactoren op het leesproces van ervaren lezers
Lezen, luisteren en kijken:

Pages