Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(43)
+
-
Thesis type
Master thesis
(43)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(43)
+
-
Issued
2015
(2)
+
-
2016
(13)
+
-
2017
(6)
+
-
2018
(10)
+
-
2019
(2)
+
-
2020
(6)
+
-
2021
(3)
+
-
2022
(1)
+
-
Show more
Supervisor
Espin, C.A.
(9)
+
-
Mol, S.E.
(8)
+
-
Swart, E.K.
(6)
+
-
Dijken, M.J. van
(4)
+
-
Kooy-Hofland, V.A.C. van der
(3)
+
-
Berg, H. van den
(2)
+
-
Bosch, R.M. van den
(2)
+
-
Chung, S.
(2)
+
-
Merkelbach, I.
(2)
+
-
Guda, M.C.
(1)
+
-
Mol, S.E
(1)
+
-
Plak, R.D.
(1)
+
-
Ton, M.
(1)
+
-
Ton, M.G.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(40)
+
-
en
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Master thesis
(-)
≠ Lent, M. van
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 24 of 43)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Lezen: wat vindt jij (niet) leuk? Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
De Viertakt en Digitale Prentenboeken: De Invloed van Voorlezen met de Viertakt op de Ontwikkeling van de Woordenschat en het Fonologisch Bewustzijn bij Kleuters
Het effect van aandacht richtende strategieën op de geschreven tekst in een prentenboek
Taal met een beeldverhaal: De effectiviteit van beeldtaallessen op het ontwikkelen van woordenschat in groep 4 en 5
Het effect van oplichtende tekst op aandacht voor print: In hoeverre kan aandacht voor print bij kinderen van vier tot zes jaar beïnvloed worden door het oplichten van tekst in een digitaal prentenboek?
In hoeverre hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst bij het voorlezen van een digitaal prentenboek? Welke invloed heeft de conditie, het herhaald lezen en niveau van ontluikende geletterdheid op deze aandacht
Het gebruik van de viertakt tijdens het lezen van prentenboeken op het smartboard in combinatie met een tabletdifferentiatie: het stimuleren van woordenschat en verhaalbegrip bij kleuters
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Jonge kinderen in de digitale wereld: De samenhang tussen schermtijd en numerieke vaardigheden van 3- en 4-jarige kinderen, en de voorspellende rol van de ouder
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?
De ontwikkeling van woordkennis en fonologisch bewustzijn bij kleuters met digitale prentenboeken op het smartboard: Het effect van het Viertakt-model en convergente differentiatie
Letterkennis bij kleuters: Een onderzoek naar de effecten van een lees- en schrijfinterventie op letterkennis bij kleuters en de rol van verwachtingen van ouders
Fixating on the CBM-Maze: An eye-tracking study
Ontluikende geletterdheid en letterperceptie. Eye-tracking studie naar interventiemethodes voor het stimuleren van ontluikende geletterdheid & verandering in letterperceptie bij 4-jarigen
Digitale prentenboeken in de kleuterklas: De invloed van het viertaktmodel op fonologisch bewustzijn en woordenschat
Ouders stimuleren om meer te praten met hun baby en peuter
Comprehension: Effects of a questioning intervention
Pages
1
2
›
››