Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 24 of 73)

Pages

De effecten van leesinterventies (UIL & MLI) op leesprestaties en leesplezier van leerlingen met zwakke leesvaardigheden
Effectiviteit van leesinterventies op leesprestatie
Verbetering van Leesvaardigheid voor Jonge Lezers op de Basisschool
Een interventie voor basisschoolleerlingen met leesproblemen
Effectiveness of the Universal Instruction in Literacy for Improving the Reading Performance and Motivation of Struggling Readers: An Intensive, Individualized Intervention in Multiple Areas of Reading
De effecten van online leesinterventies aan zwakke lezers in het basisonderwijs bij woordlezen en vloeiend tekstlezen
Individuele online leesinterventie: Effect op de leesprestatie en leesmotivatie van kinderen met leesproblemen
The effects of online reading interventions on the reading skills of struggling readers.
CBM maze taak als maat voor begrijpend lezen: meet de CBM maze taak algehele leesvaardigheid
Online Tutoring Interventions to Boost Pupils’ Reading Performance and Attitude
Can the CBM maze scores reflect reading comprehension?
De CBM-MAzetaak en de Invloed van Leesniveau
De effectiviteit van de Universele Interventie voor Lezen (UIL)
Kleuterpraat met prentenboeken
Het UIL Project
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen: Zijn faalangst en planvaardigheid voorspellers voor het leerpotentieel op het gebied van analogisch redeneren?
Lezen: wat vindt jij (niet) leuk? Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor de praktijk
Een meta-analyse naar de samenhang tussen vrij lezen en leesbegrip en woordenschat bij kinderen en adolescenten
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij basisschoolleerlingen en middelbare scholieren

Pages