Search results
(1 - 24 of 100)
Pages
-
- Atypical Donators’ Willingness to Donate Money to a Non-profit Organization: An experimental study addressing the role of organizational morality, organizational communications of social identity value, individuals’ empathy, and respect and identification
-
- Helping NPOs: A Cross-sectional Study about the Willingness to Donate of Members of the General Public and the Role of Morality, Competence, Empathy, and Collectivism
-
- Understanding the willingness to donate money: A cross-sectional study examining the role of morality and reputation of an organization, anticipated pride, and agreeableness and extraversion in the willingness to donate money for people with an identity a
-
- Geld geven en het goede doel: een cross-sectioneel onderzoek naar de invloed van empathie, identificatie met alle mensheid, transparantie en succes van de organisatie op donatiebereidheid van geld, bij mensen met een identiteit die atypisch is voor de non
-
- Bereidheid om geld te doneren aan non-profit organisaties: een experimenteel onderzoek naar de rol van communicatie van sociale identiteitswaarde en competentie van de organisatie, morele identiteit en empathie, en ervaren aantrekkelijkheid van de organis
-
- Willingness to Donate Money to a Nonprofit Organization: Results of an Experimental Study on the Effects of Organizational Morality, Organizational Prestige and Anticipated Respect
-
- Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan de non-profit organisatie: de invloed enerzijds van affiniteit met de non-profit organisatie met persoonlijke relevantie van de organisatie en sociale identiteit match als determinanten,
-
- Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
-
- Willingness to Donate to NonProfit Organizations of Members of the General Public: The Effects of a Marketing Campaign Targeting Psychological Ownership of the Organization
-
- Psychologisch eigenaarschap van de non-profitorganisatie en identificatie met de organisatie bij vrijwilligers:
-
- The impact of leadership on distress, occupational self-efficacy, and the work functioning problems of health-impaired employees
-
- The Work Functioning of Employed Informal Caregivers: The Role of Caregiver Strain, Occupational Self-Efficacy, and (Un)supportive Leader Supervision
-
- Vrijwilligers in de non-profitorganisaties: Psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers en werktevredenheid als uitkomst.
-
- Het voornemen om vrijwilliger te blijven bij een non-profit organisatie: De effecten van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers