Leiden University Student Repository

Refine Results

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Broekhof, E.

Search results

(1 - 24 of 29)

Pages

The Relation between Anxiety and Wonder: A Comparative Study on Gifted and Non-Gifted Children
Wonder in academically gifted and non-gifted children
De relatie van schuld met pro-sociaal gedrag en de relatie van schuld en schaamte met pestgedrag bij kinderen
De invloed van schuld op prosociaal gedrag bij kinderen en de modererende rol van zelfvertrouwen
De relaties tussen schuld en schaamte en prosociaal en delinquent gedrag van kinderen
De rol van schuld in prosciaal gedrag en pestgedrag bij adolescenten
Prosocial behaviour: how social emotions and self-esteem impact prosocial behaviour in Dutch elementary students.
Is er een relatie van schuld en zelfvertrouwen met prosociaal gedrag bij kinderen van 10 tot 12?
De relaties van schuld en empathie met prosociaal gedrag en pestgedrag bij kinderen van 10 tot 12 jaar
Increased emotions, increased aggression: The longitudinal association between empathy and aggression in (pre)adolescents with and without autism or hearing loss.
The relation between teacher activities, wonder and intrinsic motivation
De relatie tussen verwondering, creativiteit en leerkracht activiteiten
De rol van de leerkracht-leerling relatie in de academische prestatie en intrinsieke motivatie van leerlingen
Hoe de mate van verwondering gestimuleerd kan worden door activiteiten van de leerkracht binnen het basisonderwijs.
Verwondering en intrinsieke motivatie in het openbare- en Daltononderwijs
Is een verminderd mentaal welzijn gerelateerd aan minder verwondering en nieuwsgierigheid in kinderen?
Verwondering en moraliteit: De link tussen verwondering en het vertonen van moreel gedrag bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs
The urge to be nice to others: The influence of guilt and empathy on prosocial behaviour in the preadolescent age group
Exploring the emotion awareness questionnaire in non-Western samples
The role of gender and emotion regulation strategies on anger control in Dutch school children
The relationship of guilt with prosocial behaviour
The relationship between anger regulation and prosocial behaviour in Dutch school children
Easier said than done: Theory of Mind in 14- to 27-month-old infants and the relation between Theory of Mind, Mental State talk and pro-social behavior
The prospective relations between emotional intelligence, parental sensitivity and anger in TD and ASD adolescents

Pages