Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(3)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(25)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(20)
+
-
Master thesis
(5)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(5)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(20)
+
-
Issued
2012
(2)
+
-
2014
(1)
+
-
2015
(11)
+
-
2016
(1)
+
-
2019
(6)
+
-
2020
(4)
+
-
Show more
Supervisor
Helder, Anne
(25)
+
-
Jolles, Dietsje
(5)
+
-
Koornneef, Arnout
(4)
+
-
Giesen, Caroline
(1)
+
-
Leijenhorst, Linda van
(1)
+
-
Language
nl
(21)
+
-
en
(4)
+
-
Evaluation
Recommended
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Helder, Anne
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 24 of 25)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
Lezen met kleurtjes; Helpen kleurovergangen in teksten bij het begrijpend lezen
Effecten van kleurverloop en tekstgenre op leessnelheid en leesbegrip
Het seductive allure of neuroscience explanations effect (SANE-effect) bij leerkrachten
Seductive Allure of Neuroscience Explanations bij Basisschoolleerkrachten: De invloed van neurowetenschappelijke informatie op de geloofwaardigheid van onderwijsgerelateerde teksten
Neural correlates of coherence monitoring in children aged 10 to 12
Neurowetenschap en educatie: Zijn leerkrachten vatbaar voor het verleidende allure van neurowetenschappelijke verklaringen
Leerkrachten en het seductive alure of neuroscience explanations effect: Een onderzoek naar het effect van het SANE effect op leerkrachten en de rol van opleidingsniveau in het beoordelen van de geloofwaardigheid van een tekst
De invloed van neurowetenschappelijke informatie op de geloofwaardigheid van een artikel bij basisschoolleerkrachten
Het monitoren van begrip bij leerlingen uit groep 7 en adolescenten
Het verband tussen de mate van differentiëren en de motivatie van leerlingen in een reguliere of combinatieklas.
Het inconsistentie-effect bij leerlingen in groep 7 en adolescenten
Begrip monitoren in de bovenbouw van het primair onderwijs: Het effect van het expliciet vragen naar het detecteren van inconsistenties in een inconsistentietaak met een toenemend aantal opvulzinnen.
De invloed van differentiatie op motivatie bij leerlingen in het basisonderwijs
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpende lezers
Begripsmonitoring bij het detecteren van inconsistenties: een vergelijking tussen adolescenten en leerlingen uit groep zeven en goede en zwakke begrijpend lezers uit groep zeven
Invloed van fillerzinnen op begripsmonitoring van sterke en zwakke begrijpende lezers zowel tijdens als na het lezen.
Begripsmonitoring Tijdens Begrijpend Lezen: De invloed van leeftijd en textuele afstand op het inconsistentie-effect
Begripsmonitoring tijdens begrijpend lezen
Begripsmonitoring bij goede en zwakke begrijpend lezers
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpend lezers. Het effect van afstand tussen bij elkaar horende informatie op begripsmonitoring.
Investigating coherence monitoring in reading comprehension between young adults and adolescents
Cognitive Processes in Reading Comprehension: An ERP study on the maintenance of global coherence in discourses
Pages
1
2
›
››