Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 17 of 17)
Executief functioneren en externaliserend probleemgedrag bij kinderen tussen de acht en twaalf jaar met een verhoogd risico op delinquentie
Stoppen met voeren wanneer je kindje niet meer wil eten
De effectiviteit van interventies op voeding en gedrag ter bevordering van een gezond voedingspatroon en een gezond gewicht van het jonge kind.
‘Eet je bord leeg, daar word je groot en sterk van!’
Het SANE-effect in het basisonderwijs; worden Nederlandse leerkrachten beïnvloed door (irrelevante) neurowetenschappelijke informatie in de literatuur?
Het verleidende effect van neurowetenschappelijke ondersteuning in onderwijs gerelateerde artikelen
Het seductive allure of neuroscience explanations-effect bij Nederlandse leerkrachten: Een studie naar de relatie tussen verleidelijke neurowetenschappelijke informatie, neurowetenschappelijke voorkennis en neuromythen
Het verleidende effect van breininformatie: Het SANE-effect bij leerkrachten in het Nederlandse onderwijs
Van je Ouders Moet je het Maar Hebben: Wat is de Relatie Tussen de Zelfwaardering van Moeder, de Ouderschapsstijl van Moeder en Angst bij Jongens van 12 tot 18 jaar?
Het Seductive Allure of Neuroscience Explanations-effect onder academisch en niet-academisch opgeleide leerkrachten
De gevoeligheid van leerkrachten voor het toevoegen van een breinplaatje aan artikelen met onderwijsrelevante onderwerpen
Het effect van breinformatie op de geloofwaarigheid van artikelen over onderwijs bij leerkrachten
Invloed van neurowetenschappelijke kennis op de geloofwaardigheid van verklaringen bij leerkrachten: Onderzoek naar de invloed van voorkennis op de geloofwaardigheid van neurowetenschappelijke verklaringen bij leerkrachten
Het seductive allure of neuroscience explanations effect bij universitairgeschoolde leerkrachten en hbo- en mbo-geschoolde leerkrachten
Zijn Nederlandse leerkrachten geneigd onderwijs-gerelateerde teksten eerder te geloven door toevoeging van breininformatie?
Het verleidende effect van breininformatie op leerkrachten
The influence of reading medium, screen-paper bias, and individual differences in (e-)reading comprehension