Search results
(1 - 24 of 36)
Pages
-
- 'GGZ-taal' verus 'huisarts-taal': een kwantitatieve en kwalitatieve analyse van het taalgebruik van de praktijkondersteuner huisartsenzorg geestelijke gezondheidszorg
-
- Pardon, mag ik u overtuigen alstublieft? Het gebruik van beleefdheidsstrategieën als strategische manoeuvres bij de verdediging van positief evaluatieve standpunten over ‘-schaamte’-onderwerpen
-
- Het zelfhulpboek, de reddingsboei bij burn-out: Strategisch manoeuvreren met uitgebreide metaforen in flapteksten van boeken voor zelfhulp bij burn-out
-
- ‘Omdat je het waard bent... en ik het zeg’. Over het strategisch overtuigend brengen van een autoriteitsargument in reclames voor lichaamsverzorging
-
- Strategisch manoeuvreren in het e-consult Een exploratief onderzoek naar de wijze waarop artsen pragmatische argumentatie strategisch inzetten in e-consultatie.
-
- ‘We hadden toch afgesproken dat niet te doen?’ De presentatie van de descriptieve waargenomen norm in tv-reclame van de overheid binnen het domein gezondheidscommunicatie
-
- Tekstuele toelichting bij visuele metaforen in advertenties – Ja of nee? Experimenteel onderzoek naar de overtuigingskracht van visuele metaforiek met tekstuele toelichting
-
- ‘Met jouw hulp kunnen kinderen ontzettend snel genezen’. Het strategisch gebruik van intensiveerders als pathos-opwekkend middel in fondswervende advertenties voor goede doelen
-
- 'Dat is toch een idioot voorstel, meneer Roemer?' Debatstrategieën om het ethos van de tegenstander aan te vallen en het eigen ethos te beschermen.
-
- Pathos als blijmaker. Het opwekken van positieve emoties in sportreclames voor consumeringsmiddelen die in eerste instantie niet aan sport gerelateerd zijn.
-
- De drogreden van de stroman in de Algemene Politieke Beschouwingen 2016. Een analyse van de drogreden van de stroman naar aanleiding van de ‘pleur op’- uitspraak van Mark Rutte.