Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 24 of 34)

Pages

De Rol van IQ en Sociaal-Emotionele Ontwikkeling bij Bepaling van Uitstroomprofielen in het Voortgezet Speciaal Onderwijs bij Autistische Jongeren
De samenhang van zelfvertrouwen van ouders, temperament van het kind en leeftijd van het kind met de sensitiviteit van ouders
De relatie tussen geslacht, leeftijd, inhibitie en emotionele gezichtsherkenning met externaliserend probleemgedrag bij kinderen en jongeren
Sociale problematiek bij kinderen met autismekenmerken
Denk jij wat ik denk?
De relatie tussen autismekenmerken, sociale cognitie en internaliserend probleemgedrag bij jongens en meisjes
Sociale beperkingen en sociaal welbevinden bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Angelman Syndroom en Prader-Willi Syndroom: een overzicht, gecombineerd met praktische kennis voor zorgverleners
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
Vergelijking van meetinstrumenten voor metacognitie in relatie tot sociale cognitie bij kinderen tussen de 6 en 16 jaar met en zonder Autismespectrumstoornis
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
De relatie tussen empathisch vermogen en externaliserend gedrag
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
Pijnappelkliermorfologie en Slaap in de Preadolescentie: Resultaten van de Generation R Studie
De samenhang tussen sociale beperkingen, emotieherkenning en geslacht bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Moreel besef en externaliserend gedrag en de invloed van inhibitie bij 6- tot 12-jarige kinderen met gedragsproblemen
Sociaal cognitieve & gedragsmatige beperkingen Bij 1 tot en met 6-jarige kinderen met Sex Chromosome Trisomy (47, XXX, 47, XXY, 47, XYY)
Sociale aandacht en empathie van meisjes met het Triple-X-syndroom: het vertalen van eyetracking data naar sociaal gedrag
De Relatie tussen Leeftijd, Geslacht en de mate van Competentiebeleving over de Sociale- en Schoolvaardigheden bij Kinderen met Internaliserendeen/of Externaliserende Gedragsproblematiek.
In hoeverre spelen het inhibitievermogen en emotieherkenning een mediërende rol in de relatie tussen geslacht en externaliserend probleemgedrag?
Het verband tussen emotieherkenning en morele ontwikkeling op externaliserend probleemgedrag bij kinderen van 6 tot 12 jaar
De Samenhang van Externaliserend Probleemgedrag met Aandachtsproblemen en Emotieherkenning bij Kinderen en de Invloed van Sekse
Begrip van sociale informatie en non-verbale emotieherkenning in relatie tot externaliserend probleemgedrag bij basisschoolkinderen

Pages