Pages
-
-
De Rol van IQ en Sociaal-Emotionele Ontwikkeling bij Bepaling van Uitstroomprofielen in het Voortgezet Speciaal Onderwijs bij Autistische Jongeren
-
-
De samenhang van zelfvertrouwen van ouders, temperament van het kind en leeftijd van het kind met de sensitiviteit van ouders
-
-
De relatie tussen geslacht, leeftijd, inhibitie en emotionele gezichtsherkenning met externaliserend probleemgedrag bij kinderen en jongeren
-
-
Sociale problematiek bij kinderen met autismekenmerken
-
-
Denk jij wat ik denk?
-
-
De relatie tussen autismekenmerken, sociale cognitie en internaliserend probleemgedrag bij jongens en meisjes
-
-
Sociale beperkingen en sociaal welbevinden bij kinderen met een autismespectrumstoornis
-
-
Angelman Syndroom en Prader-Willi Syndroom: een overzicht, gecombineerd met praktische kennis voor zorgverleners
-
-
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
-
-
Vergelijking van meetinstrumenten voor metacognitie in relatie tot sociale cognitie bij kinderen tussen de 6 en 16 jaar met en zonder Autismespectrumstoornis
-
-
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
-
-
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
-
-
De relatie tussen empathisch vermogen en externaliserend gedrag
-
-
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
-
-
Pijnappelkliermorfologie en Slaap in de Preadolescentie: Resultaten van de Generation R Studie
-
-
De samenhang tussen sociale beperkingen, emotieherkenning en geslacht bij kinderen met een autismespectrumstoornis
-
-
Moreel besef en externaliserend gedrag en de invloed van inhibitie bij 6- tot 12-jarige kinderen met gedragsproblemen
-
-
Sociaal cognitieve & gedragsmatige beperkingen Bij 1 tot en met 6-jarige kinderen met Sex Chromosome Trisomy (47, XXX, 47, XXY, 47, XYY)
-
-
Sociale aandacht en empathie van meisjes met het Triple-X-syndroom: het vertalen van eyetracking data naar sociaal gedrag
-
-
De Relatie tussen Leeftijd, Geslacht en de mate van Competentiebeleving over de Sociale- en Schoolvaardigheden bij Kinderen met Internaliserendeen/of Externaliserende Gedragsproblematiek.
-
-
In hoeverre spelen het inhibitievermogen en emotieherkenning een mediërende rol in de relatie tussen geslacht en externaliserend probleemgedrag?
-
-
Het verband tussen emotieherkenning en morele ontwikkeling op externaliserend probleemgedrag bij kinderen van 6 tot 12 jaar
-
-
De Samenhang van Externaliserend Probleemgedrag met Aandachtsproblemen en Emotieherkenning bij Kinderen en de Invloed van Sekse
-
-
Begrip van sociale informatie en non-verbale emotieherkenning in relatie tot externaliserend probleemgedrag bij basisschoolkinderen
Pages