Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Stroet, K.

Search results

(1 - 23 of 23)
Autonomie-ondersteuning op basisschool J
Leermotivatie bij De Noordwijkse Methode scholen
Leermotivatie in de vakateliers van Noordwijkse Scholen
Ouderbetrokkenheid in tijden van schoolsluiting
De verschillen in schoolprestatie, zelfregulatie en motivatie tussen jongens en meisjes tijdens de lockdown
Self-efficacy en de competentiebeleving van ouders bij de ondersteuning van hun kinderen (in de basisschoolleeftijd), tijdens de Corona Lockdown in het voorjaar van 2020
Stress en Plannen bij Kinderen in de Bovenbouw Tijdens de Lockdown
Ouderbetrokkenheid tijdens de ‘intelligente’ lockdown door het COVID-19 virus in Nederland
Thuisonderwijs: de Begeleiding en Ouderbetrokkenheid van niet-Nederlandse Ouders Tijdens de Lockdown
Het verband tussen differentiatie van de leerkracht en motivatie van leerlingen voor het rekenonderwijs
Verwachtingseffecten op motivatie
Flexibele niveaugroepen bij differentiëren: Een onderzoek naar de flexibiliteit van leerkrachten bij het (her)indelen van hun niveaugroepen bij rekenen
Differentiëren in het rekenonderwijs aan de hand van niveaugroepen: Flexibel omgaan met niveaugroepen
Wetenschappelijk onderzoek naar de invloed van Intrinsieke motivatie op Well-being: een literatuuronderzoek
Differentiatie voor en mindsets van hoogpresterende leerlingen: Nieuwe inzichten vanuit leerkracht- en leerlingperspectieven
Effecten van niveaudifferentiatie en de mindset van de leerkracht op de mindset, motivatie en niveaugroepwaardering van leerlingen in groep 3, 5 en 7
Rekeninteresse bij sterke rekenaars in het basisonderwijs
Ontwikkeling van een observatie-instrument voor het meten van leerkrachtgedrag gericht op de stimulering van flexibel en adaptief strategiegebruik in de rekeninstructie
Ervaringen en wensen van middelbare scholieren met betrekking tot de betrokkenheid van hun ouders bij hun schoolloopbaan
Het verschil tussen regulier geschoolde leerkrachten en academisch geschoolde leerkrachten in de mate waarin zij onderzoeksmatig werken
Verschillen leerkrachten met een reguliere PABO-opleiding en met een academische PABO-opleiding in de mate van self efficacy en waargenomen druk van externen ten opzichte van de onderzoekende houding van een leerkracht
Het Unified Model of Task-specific Motivation: Hoe voorspellen (impliciete) affectieve valenties en cognitieve valenties de bereidheid tot handelen van leerkrachten
De Samenhang tussen Docentfeedback en Leerlingmotivatie