Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Urbanus, E.L.

Search results

(1 - 24 of 51)

Pages

De rol van geslacht, leeftijd en intelligentieniveau op de relatie tussen het herkennen van emotionele prosodie en sociale problemen bij kinderen met externaliserende gedragsproblemen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
Het verschil in de beleving van externaliserend probleemgedrag van kinderen door ouders en door leerkrachten
De accuratesse van emotieherkenning bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Sociaal gedrag en de sociale cognitie van kinderen met een extra X of Y chromosoom: Is er een verschil in sociale cognitie, gekeken naar inlevingsvermogen en emotieherkenning, bij kinderen met een extra X of Y chromosoom en zijn inlevingsvermogen en emo
Sociale cognitie in jonge kinderen met een X- of Ychromosomale trisomie en de rol die omgevingsfactoren daarin spelen: Is er sprake van een dual-risk?
Problemen in de sociale communicatie en interactie bij jongens en meisjes met een autismespectrumstoornis: de voorspellende waarde van emotieherkenning en cognitieve flexibiliteit
Een onderzoek naar taal en sociale cognitie bij jonge kinderen met een extra X- of Y-chromosoom: Zijn taalbegrip en pragmatiek voorspellers voor de sociaal cognitieve vaardigheden?
Zijn executieve functies voorspellend voor tekortkomingen in de sociale ontwikkeling bij jonge kinderen met een extra geslachtschromosoom?
De Relatie Tussen het Zelfbeeld en Externaliserend Probleemgedrag: Onderzoek bij Meiden van Acht tot en met Achttien Jaar
Emotieherkenning en sociaal welbevinden bij kinderen en jongeren met een autismespectrumstoornis
Risico op criminaliteit bij kinderen met externaliserend probleemgedrag verkleinen: De rol van leeftijd en sociale cognitie op externaliserende gedragsproblematiek
De rol van geslacht, leeftijd en intelligentieniveau op de relatie tussen het herkennen van emotionele prosodie en sociale problemen bij kinderen met externaliserende gedragsproblemen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
De rol van affectieve empathie en sociale cognitie op externaliserend probleemgedrag gemodereerd door geslacht bij kinderen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
De Relatie Tussen Visuele Emotieherkenning en Agressief Gedrag in de Vroege Adolescentie
De relatie tussen sociaal-cognitieve vaardigheden en affectieve empathie bij kinderen van zes tot dertien jaar met externaliserend probleemgedrag
De samenhang tussen sociale beperkingen, emotieherkenning en geslacht bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Het verband tussen gevoel van eigenwaarde en agressief gedrag bij kinderen tussen zes en twaalf jaar: Onderzoek naar de rol van depressieve symptomen
Sociale aandacht en empathie van meisjes met het Triple-X-syndroom: het vertalen van eyetracking data naar sociaal gedrag
De Relatie tussen Leeftijd, Geslacht en de mate van Competentiebeleving over de Sociale- en Schoolvaardigheden bij Kinderen met Internaliserendeen/of Externaliserende Gedragsproblematiek.
In hoeverre spelen het inhibitievermogen en emotieherkenning een mediërende rol in de relatie tussen geslacht en externaliserend probleemgedrag?
Het verband tussen emotieherkenning en morele ontwikkeling op externaliserend probleemgedrag bij kinderen van 6 tot 12 jaar
Executief functioneren bij kinderen en adolescenten met een Autisme Spectrum Stoornis of een extra X-chromosoom: Werkgeheugen en inhibitie

Pages