Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Programme

Issued

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Wijsman, L.A.

Search results

(1 - 24 of 26)

Pages

Differences in autonomous motivation for core subjects English, Dutch and mathematics between GUTS students and non-GUTS students
Self-efficacy and performance in favored and disfavored subjects
Autonomous motivation development for favored courses among GUTS and non-GUTS lower secondary students
Stability of subject preference and associated domain-specific autonomous motivation in early adolescence
Motivation and performance of the senior general secondary (HAVO) and the pre-university (VWO) students in GUTS
The role of gender in subject preference in early adolescence
Self-efficacy en Mastery goals: een onderzoek naar de samenhang tussen academisch zelfbeeld en leergierigheid op school in leuke en niet leuke vakken
Is a personal drives based intervention effective?
Examining reasons for learning and perceived autonomy: A qualitative approach
De relatie tussen self-efficacy en mastery-avoidance goal orientation en de prestaties van middelbare scholieren: Een onderscheid voor leuke en niet-leuke vakken
Motives for choosing a school subject and the connection with putting effort in it: A qualitative study
Differences in drives to study at school between high- and low achieving students: Classification of these drives according to the Achievement Goal Theory
Zelfdeterminatie en prestaties van scholieren: De invloed van autonome en gecontroleerde motivatie op de prestaties van leerlingen bij schoolvakken die ze wel en niet leuk vinden
Mastery-avoidance: Anxiously motivated: Do boys and girls differ in the degree and/or development of adopting a mastery-avoidance goal orientation
Ontwikkeling van autonome en gecontroleerde motivatie bij leuke en niet leuke vakken
In hoeverre is er een verschil in de ontwikkeling van self-efficacy op de drie onderzochte scholen en wat voor rol spelen leuke en niet leuke vakken hierin?
Mastery oriëntatie, autonome motivatie en rapportcijfers: Onderzoek naar de samenhang tussen de doeloriëntatie en zelfdeterminatietheorie
Self-efficacy bij verschillende groepen middelbare onderbouw scholieren
De autonome motivatie in de onderbouw voor leuke en minder leuke schoolvakken
Verschil in doeloriëntatie tussen jongens en meisjes bij Nederlands en wiskunde
Het verband tussen motivatie en prestatie vanuit een zelfdeterminatie perspectief: Motivatieprofielen, vakswaardering en prestatie.
Academic Achievement Development in the First Three Years of Secondary School
De relatie tussen vakwaardering en cijfers, wat hebben self-efficacy en doeloriëntatie hiermee te maken?
Ik kan, dus ik wil: Self-efficacy en doeloriëntatie in de onderbouw van de middelbare school

Pages