Search results
(1 - 24 of 26)
Pages
-
- Differences in autonomous motivation for core subjects English, Dutch and mathematics between GUTS students and non-GUTS students
-
- Autonomous motivation development for favored courses among GUTS and non-GUTS lower secondary students
-
- Stability of subject preference and associated domain-specific autonomous motivation in early adolescence
-
- Motivation and performance of the senior general secondary (HAVO) and the pre-university (VWO) students in GUTS
-
- Self-efficacy en Mastery goals: een onderzoek naar de samenhang tussen academisch zelfbeeld en leergierigheid op school in leuke en niet leuke vakken
-
- De relatie tussen self-efficacy en mastery-avoidance goal orientation en de prestaties van middelbare scholieren: Een onderscheid voor leuke en niet-leuke vakken
-
- Motives for choosing a school subject and the connection with putting effort in it: A qualitative study
-
- Differences in drives to study at school between high- and low achieving students: Classification of these drives according to the Achievement Goal Theory
-
- Zelfdeterminatie en prestaties van scholieren: De invloed van autonome en gecontroleerde motivatie op de prestaties van leerlingen bij schoolvakken die ze wel en niet leuk vinden
-
- Mastery-avoidance: Anxiously motivated: Do boys and girls differ in the degree and/or development of adopting a mastery-avoidance goal orientation
-
- In hoeverre is er een verschil in de ontwikkeling van self-efficacy op de drie onderzochte scholen en wat voor rol spelen leuke en niet leuke vakken hierin?
-
- Mastery oriëntatie, autonome motivatie en rapportcijfers: Onderzoek naar de samenhang tussen de doeloriëntatie en zelfdeterminatietheorie
-
- Het verband tussen motivatie en prestatie vanuit een zelfdeterminatie perspectief: Motivatieprofielen, vakswaardering en prestatie.