Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Issued

Show more

Supervisor

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Bruijn, E.R.A. de
  • (-) ≠ Veerbeek, J.
  • (-) ≠ Veldhuijzen, D.S.

Search results

(1 - 24 of 21,161)

Pages

The Impact of Child Abuse on Depressive Symptoms and the Role of Emotion Regulation Training in Patients with Depression and a Recent History of Victimization
Conscientiousness and Self-Estimated Cognitive Ability: The Moderating Effect of Age
Hobbes: On the Child and Moral Agency in the Leviathan
Sensitief Opvoeden in de Context
The association between baseline cerebrovascular reactivity and cognitive decline in an older sample: A longitudinal study
Rule of Law or Rule by Law
Bilateral or multilateral? Decision-making in the provision of Official Development Assistance
Estimation of working memory performance
Mental health care as part of gender-affirming care: preferences and associations with individuals’ characteristics
The moderating role of anxiety regarding nocebo effects in patients with fibromyalgia and healthy controls
De mate van subjectief bij het nastreven van alledaagse doelen
Relations between adverse childhood experiences and comorbid psychopathology in youth with a substance use disorder
Het verschil in Taak Self-Efficacy, Onderhoud Self-Efficacy en Herstel Self-Efficacy tussen alledaagse Approach- en Avoidance-Doelen na het ervaren van Setbacks
Is de mening over online seksueel grensoverschrijdend gedrag voorspelbaar?
Het effect van een verwachtingsoptimalisatie tool op het omgaan met bevallingspijn
Ervaren functioneren als een single item vraag in gezondheidsmonitors:
Angst en pijn rondom medische procedures: de relatie tussen attitudes en ervaringen van kinderen rondom medische procedures
Hunger Games: Placebo and Nocebo Effects on Hunger and the Role of Emotions
Expressiveness in socially anxious adolescents:
Hoe geef je Effectief Woordenschatonderwijs aan NT2-leerlingen in kleutergroepen?
The STA OP! intervention and Family involvement: how family involvement impacts the result of the STA-OP! intervention on problematic behaviour for persons with dementia
De rol van informatie valentie en sociaaleconomische status in informatiezoekend gedrag
Een verkennende studie naar advies voor uitstroombestemmingen in het speciaal voortgezet onderwijs: Een genderperspectief.
De Samenhang van de Hoeveelheid Feedback met het Gebruik van Leesstrategieën bij 10-11-jarigen in Nederland

Pages