Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Demarest, L.
  • (-) = 2014
  • (-) = Ketelaar, Lizet

Search results

(1 - 14 of 14)
The relationship between empathy and friendship in children with ASD and typical development
Do older deaf children catch up in fairness with their hearing peers? : Developmental changes in sharing ability between Hearing Impaired (HI) and Normal Hearing (NH) children
Sociale competentie en schaamte als voorspellers van depressie: Een longitudinaal onderzoek bij kinderen met ASS en normaal ontwikkelende kinderen
Wat is de invloed van empathisch vermogen op de ontwikkeling van een Theory of Mind? Een vergelijkende studie van kinderen met een Autisme Spectrum Stoornis en zich normaal ontwikkelende kinderen
The influence of emotion regulation on the development of friendship quality in deaf and hard of hearing children
Invloed van opvoedstijl op schaamte en schuld bij normaal ontwikkelende kinderen en kinderen met een autisme stoornis
De invloed van een empathisch vermogen op de ontwikkeling van een theory of mind bij jonge kinderen met een cochleair implantaat: Een longitudinaal onderzoek
Empathy and friendship quality in deaf or hard of hearing children: A longitudinal study of the relation between empathy and friendship quality in deaf or hard of hearing children and hearing children
De relatie tussen emotieregulatie en emotieherkenning: Taalvaardigheid als mediator: Zijn kinderen met autisme kwetsbaarder dan hun normaal ontwikkelende leeftijdsgenoten
De rol van emotieherkenning en sociale competentie in de ontwikkeling van internaliserende problemen: Een vergelijking tussen kinderen met ASS en zich normaal ontwikkelende kinderen
The influence of emotion on the development of friendship quality in deaf and hard of hearing children
De ontwikkeling van empathie en de invloed van ouderfunctioneren: Bij kinderen met een cohleair implantaat en horende kinderen
Emotieherkenning bij kinderen met een autisme spectrum stoornis
The influence of social emotions on the development of friendship quality in deaf and hard of hearing children