Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Geel, M. van
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.

Search results

(1 - 24 of 77)

Pages

Gender Differences in Mathematics Anxiety: Does the Method Used to Measure Mathematics Anxiety Matter?
Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Lezen: wat vindt jij (niet) leuk? Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
De Viertakt en Digitale Prentenboeken: De Invloed van Voorlezen met de Viertakt op de Ontwikkeling van de Woordenschat en het Fonologisch Bewustzijn bij Kleuters
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingsproblemen en een Lage Intelligentie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Het effect van aandacht richtende strategieën op de geschreven tekst in een prentenboek
Taal met een beeldverhaal: De effectiviteit van beeldtaallessen op het ontwikkelen van woordenschat in groep 4 en 5
Het effect van oplichtende tekst op aandacht voor print: In hoeverre kan aandacht voor print bij kinderen van vier tot zes jaar beïnvloed worden door het oplichten van tekst in een digitaal prentenboek?
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingproblemen en een Lage Intelligentie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Zorg voor specifieke groepen onder leerlingen met dyslexie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
In hoeverre hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst bij het voorlezen van een digitaal prentenboek? Welke invloed heeft de conditie, het herhaald lezen en niveau van ontluikende geletterdheid op deze aandacht
Hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst in prentenboeken
Het gebruik van de viertakt tijdens het lezen van prentenboeken op het smartboard in combinatie met een tabletdifferentiatie: het stimuleren van woordenschat en verhaalbegrip bij kleuters
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen

Pages