Search results
(1 - 24 of 64)
Pages
-
- All-in op lezen? Een meta-analyse naar de samenhang tussen leeservaring, leesbegrip en leesattitude bij schoolgaande kinderen.
-
- Een meta-analyse naar de samenhang tussen vrij lezen en leesbegrip en woordenschat bij kinderen en adolescenten
-
- Onderzoek naar de relatie tussen leeszelfconcept en leesvaardigheid bij leerlingen in de eerste en tweede klas van de middelbare school
-
- Herhaald Lezen of Basic Instructional Plan: Wat is de meest effectieve methode en de rol van leesattitude, leeszelfconcept en voorlezen hierbij?
-
- “Lezen, Moet dat?!” Een Onderzoek Naar Voorspellers van Leesattitudes van Jongens en Meisjes in de Eerste Twee Klassen van de Middelbare School
-
- Voorleesinterventie voor Woordenschatontwikkeling Kleuters: Combinatie van de Viertakt en Levende Prentenboeken
-
- De Viertakt en digitale prentenboeken: Het effect op de woordenschatgroei en de rol van executieve vaardigheden
-
- Het effect van oplichtende tekst op aandacht voor print: In hoeverre kan aandacht voor print bij kinderen van vier tot zes jaar beïnvloed worden door het oplichten van tekst in een digitaal prentenboek?
-
- In hoeverre hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst bij het voorlezen van een digitaal prentenboek? Welke invloed heeft de conditie, het herhaald lezen en niveau van ontluikende geletterdheid op deze aandacht
-
- Intrinsieke leesmotivatie op het voortgezet onderwijs: Verschillen in ervaren leesproblemen op de basisschool, geslacht en schoolniveau
-
- De ontwikkeling van woordenschat en fonologische bewustzijn met behulp van prentenboeken en het Viertaktmodel