Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Issued

Show more

Supervisor

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Middendorp, H. van
  • (-) = Bachelor thesis
  • (-) ≠ Schaefer, R.S.

Search results

(1 - 24 of 10,753)

Pages

Hobbes: On the Child and Moral Agency in the Leviathan
Rule of Law or Rule by Law
Het verschil in Taak Self-Efficacy, Onderhoud Self-Efficacy en Herstel Self-Efficacy tussen alledaagse Approach- en Avoidance-Doelen na het ervaren van Setbacks
Ervaren functioneren als een single item vraag in gezondheidsmonitors:
Angst en pijn rondom medische procedures: de relatie tussen attitudes en ervaringen van kinderen rondom medische procedures
Hunger Games: Placebo and Nocebo Effects on Hunger and the Role of Emotions
Hoe geef je Effectief Woordenschatonderwijs aan NT2-leerlingen in kleutergroepen?
Optimalisatie van MRI modellen voor het onderscheiden van Alzheimer’s Disease subtypen
From Kindness to Connection
Op weg naar een Succesvol Dieet
Military Entertainment Complex: When the French military gets on stage
Voorkeur of vertrouwen
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van een verslag over assessment bij leerproblemen.
Trapped Populations and the Right to Stay
Endless migration flows to Europe:
A Literature Review and Quantitative Analysis on the Effects of Horizontal Inequalities on Civilian Victimisation During Civil Wars
The influence of colonial history on the acceptance of third-party mediation in civil wars
Appearances can be deceiving: Buddhist nationalist movements as agitators of anti-Muslim violence in Myanmar
Framing Repression - A Qualitative Analysis of the Justification of State Repression
Queering the Indian Policy Space
The Diplomacy of Arms Manufacturing
Between the crescent and the crossfire: Egypt's response to pro-Palestine protests
To Kill or Confine?
Virtual Voices: How Iranian diaspora communities utilize cyberfeminism in the ‘Women, Life, Freedom’ movement to form collective identity

Pages