Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(4)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(103)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(80)
+
-
Master thesis
(23)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(22)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(79)
+
-
Psychologie (BSc)
(1)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Issued
2012
(1)
+
-
2014
(1)
+
-
2015
(2)
+
-
2016
(16)
+
-
2017
(37)
+
-
2018
(4)
+
-
2019
(8)
+
-
2020
(4)
+
-
2021
(20)
+
-
2022
(1)
+
-
2023
(1)
+
-
2024
(8)
+
-
Show more
Supervisor
Mostert, T.M.M.
(20)
+
-
Stoltenborgh, M.
(9)
+
-
Endedijk, H.
(8)
+
-
Koornneef, A.W.
(8)
+
-
Mouw, J.M.
(8)
+
-
Bakker-van den Berg, A.S. van den
(5)
+
-
Koornneef, A.
(5)
+
-
Prast, E.J.
(5)
+
-
Kouwenhoven, C.S.F.
(4)
+
-
Leijenhorst, L. van
(3)
+
-
Paridon, Y. van
(3)
+
-
Raijmakers, M.E.J.
(3)
+
-
Jolles, D.
(2)
+
-
Jolles, D.D.
(2)
+
-
Mostert, T.
(2)
+
-
Venneker, D.
(2)
+
-
Bosch, L.J. van den
(1)
+
-
Denessen, E.
(1)
+
-
Kouwenhoven, C.
(1)
+
-
Maas, J.
(1)
+
-
Stevenson, C.E.
(1)
+
-
Stroet, K.
(1)
+
-
Stroet, K.F.A.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(100)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(9)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Peters, S.
(-)
= Hickendorff, M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 24 of 103)
Pages
1
2
3
4
5
›
››
show grid
show list
save search
Factoren die bijdragen aan het vergroten van de betrokkenheid van basisschoolleerlingen tijdens de rekeninstructie
Differentiatie in het Rekenonderwijs: Een Casestudie
Betrokkenheid tijdens de Rekeninstructie
Differentiatie voor Sterke en Zwakke Leerlingen in de Rekenles
Effectieve Differentiatie in de Rekenles
Ontwikkelpunten op het gebied van Differentiatie
In Hoeverre wordt het Onderwijs aan Niveaugroepen op een Effectieve Manier vormgegeven tijdens de Rekenles?
Betrokkenheid tijdens de Rekeninstructie
Hoe de rekenmethode en instructie van de leerkracht effect hebben op het strategiegebruik van leerlingen bij het uitrekenen van deelsommen
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
Het Stimuleren van Flexibel en Adaptief Strategiegebruik bij Rekenen door Leerkrachten
Samenhang tussen de stimulering van adaptieve expertise en de overtuigingen van leerkrachten over het rekenonderwijs.
Het stimuleren van flexibel en adaptief rekenen bij aftrekopgaven in groep 5
Hollen of stilstaan: Een exploratief onderzoek naar de positieve ervaringen van gezinnen tijdens de eerste- en tweede lockdown ten tijde van corona
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie
Hollen of stilstaan: Een exploratief onderzoek naar de positieve ervaringen van gezinnen tijdens de eerste- en tweede lockdown ten tijde van corona
Hollen of stilstaan: Een exploratief onderzoek naar de positieve ervaringen van gezinnen tijdens de eerste- en tweede lockdown ten tijde van corona
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona pandemie
Negatief getest, positief gebleven! Onderzoek naar de positieve ervaringen van jongeren tijdens de corona-pandemie
Hollen of stilstaan: Een exploratief onderzoek naar de positieve ervaringen van gezinnen tijdens de eerste- en tweede lockdown ten tijde van corona
Hollen of stilstaan: Een exploratief onderzoek naar de positieve ervaringen van gezinnen tijdens de eerste- en tweede lockdown ten tijde van corona
Adviesrapport voor Laurentius de Praktijkschool
Motivatie en Zelfbeeld in het Praktijkonderwijs
Pages
1
2
3
4
5
›
››