Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(90)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(55)
+
-
Master thesis
(34)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(24)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(37)
+
-
Psychologie (BSc)
(18)
+
-
Psychology (MSc)
(10)
+
-
Psychology (research) (MSc)
(1)
+
-
Issued
2016
(11)
+
-
2017
(13)
+
-
2018
(5)
+
-
2020
(14)
+
-
2021
(18)
+
-
2022
(10)
+
-
2023
(17)
+
-
2024
(2)
+
-
Show more
Supervisor
Resing, W.C.M.
(26)
+
-
Vermeer, H.
(10)
+
-
Guda, M.
(9)
+
-
Espin, C.A.
(6)
+
-
Dijken, M.J. van
(3)
+
-
Resing, W.
(2)
+
-
Dijken, M. J. van
(1)
+
-
Endedijk, H.M.
(1)
+
-
Mol, S.E.
(1)
+
-
Sikkema - de Jong, T.M.
(1)
+
-
Stroet, K.F.A.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(57)
+
-
en
(33)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ Tromble, R.K.
(-)
= Veerbeek, J.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 24 of 90)
Pages
1
2
3
4
›
››
show grid
show list
save search
Kleuter-praat met prentenboeken: Het effect van interactief voorlezen met e-Prent&ABC op de woordenschat en printkennis van kleuters met een relatief laag inhibitievermogen
De instructiebehoeften van kinderen met ASS: Hoe verschillen ze van kinderen zonder ASS?
De bruikbaarheid van een verkorte dynamische test
Adviesrapport Feuersteinmeethode
Masterproject Dynamische Testen
De CBM Maze als meetinstrument voor begrijpend lezen in het basisonderwijs en de factoren gender en motivatie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Individueel Discussiestuk
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van een verslag over assessment bij leerproblemen.
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van een verslag over assessment bij leerproblemen.
Scriptie Ryan Lloyd (Advies Rapport en Individueel slotstuk)
Gedragsproblemen in relatie tot instructiebehoefte
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van een verslag over assessment bij leerproblemen.
Visual Working Memory, Organizational Strategy Use, and Memory Accuracy in Process-Oriented Dynamic Testing With a Complex Figure Task
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
De Feuerstein methode: een methode met potentie
Adviesrapport Feuersteinmethode
Adviesrapport Feuersteinmethode
CBM maze-taakscores als indicator voor begrip op tekstniveau
De Feuerstein methode: een methode met potentie
Adviesrapport Feuersteinmethode
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Pages
1
2
3
4
›
››