Pages
-
-
Donating Money to Non-profit Organizations
-
-
Willingness to recommend a non-profit organisation of people atypical to the organisation:
-
-
De motivatie van mensen om vrijwilligerswerk te doen voor een non-profitorganisatie
-
-
Financial Stress among Students
-
-
Het aantrekken van een atypische doelgroep voor een non profit organisatie: een experimenteel onderzoek naar communicatie van de sociale identiteitswaarde, competentie van de organisatie, sympathie en altruïsme
-
-
Het Motiveren van Atypische Mensen voor een Non-profit Organisatie om Vrijwilliger te Worden: Experimenteel Onderzoek naar het Effect van de Communicatie van de Sociale Identiteitswaarde, Ervaren Aantrekkelijkheid en Warmte van een Organisatie op de Berei
-
-
Work functioning of health impaired workers: A cross-sectional study examining the role of identity suppression, work distress and occupational self-efficacy
-
-
Organizational Employee Friendliness: A survey study addressing its domains and their effects on respect, occupational self-efficacy, and the well-being at work and work performance, of employees
-
-
De bereidheid van mensen die atypisch zijn voor een non-profit organisatie, om vrijwilligerswerk te doen.
-
-
Volunteering for Outgroup Charities
-
-
Willingness to Donate Money to a Nonprofit Organization:
-
-
Donatiebereidheid onder leden van het algemeen publiek
-
-
Gelddonatiebereidheid bij het algemeen publiek
-
-
Wat zet leden van het algemeen publiek aan tot het doen van vrijwilligerswerk voor een non-profitorganisatie?: De rol van persoonlijke relevantie van de non- profitorganisatie, sociale identiteitsmatch met de non- profitorganisatie en het verlangen ergen
-
-
Job Hopefulness and Job Search Intentions of Job Seekers With a Disability and/or Health Impairment
-
-
What motivates members from underrepresented groups to join non-profit organizations?
-
-
Volunteers working side by side with paid workers in a non-profit organisation:
-
-
How Nature Influences Trust
-
-
Might striving for the best lead to decision aversion?
-
-
Maximizing: Might striving to get the best lead to decision avoidance?
-
-
Counter-stereotyping in advertising: Does it work?
-
-
Counterstereotyping in advertising: Pleasurable distraction
-
-
Donatiebereidheid daalt wanneer donateurs psychologische contractbreuk ervaren door niet-integriteit, niet-reciprociteit en niet-transparantie van de goede doelen organisatie
-
-
The willingness of volunteers to cooperate with paid staff: The role of interactional justice,self-sacrifice, recognition respect, appraisal respect and a collective identity
Pages