Search results
(1 - 24 of 98)
Pages
-
- Atypical Donators’ Willingness to Donate Money to a Non-profit Organization: An experimental study addressing the role of organizational morality, organizational communications of social identity value, individuals’ empathy, and respect and identification
-
- Helping NPOs: A Cross-sectional Study about the Willingness to Donate of Members of the General Public and the Role of Morality, Competence, Empathy, and Collectivism
-
- Bereidheid om geld te doneren aan non-profit organisaties: een experimenteel onderzoek naar de rol van communicatie van sociale identiteitswaarde en competentie van de organisatie, morele identiteit en empathie, en ervaren aantrekkelijkheid van de organis
-
- Willingness to Donate Money to a Nonprofit Organization: Results of an Experimental Study on the Effects of Organizational Morality, Organizational Prestige and Anticipated Respect
-
- Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan de non-profit organisatie: de invloed enerzijds van affiniteit met de non-profit organisatie met persoonlijke relevantie van de organisatie en sociale identiteit match als determinanten,
-
- Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
-
- Willingness to Donate to NonProfit Organizations of Members of the General Public: The Effects of a Marketing Campaign Targeting Psychological Ownership of the Organization
-
- Psychologisch eigenaarschap van de non-profitorganisatie en identificatie met de organisatie bij vrijwilligers:
-
- The impact of leadership on distress, occupational self-efficacy, and the work functioning problems of health-impaired employees
-
- The Work Functioning of Employed Informal Caregivers: The Role of Caregiver Strain, Occupational Self-Efficacy, and (Un)supportive Leader Supervision
-
- Vrijwilligers in de non-profitorganisaties: Psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers en werktevredenheid als uitkomst.
-
- Het voornemen om vrijwilliger te blijven bij een non-profit organisatie: De effecten van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers
-
- Psychologisch eigenaarschap van de non-profitorganisatie: Voorspellers (controle, eerder vrijwilligerswerk, respect en prestige), promotie van de organisatie als uitkomstvariabele en de rol van identificatie met de organisatie
-
- De invloed van psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, de organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers van non-profit organisaties