Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(63)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(47)
+
-
Master thesis
(15)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(15)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(46)
+
-
Psychologie (BSc)
(1)
+
-
Issued
2017
(3)
+
-
2018
(5)
+
-
2019
(6)
+
-
2020
(21)
+
-
2021
(22)
+
-
2022
(3)
+
-
2023
(2)
+
-
2024
(1)
+
-
Show more
Supervisor
Veerbeek, J.
(10)
+
-
Guda, M.
(8)
+
-
Koornneef, A.
(8)
+
-
Nefs, H.
(8)
+
-
Asdonk, S. van der
(2)
+
-
Biro, S.
(2)
+
-
Finet, C.
(2)
+
-
Koornneef, H.
(2)
+
-
Vries, E. de
(2)
+
-
Alink, L.R.A.
(1)
+
-
Branger, M.
(1)
+
-
Haan, W. de
(1)
+
-
Hefs, H.
(1)
+
-
Juffer, F.
(1)
+
-
Linting, M.
(1)
+
-
Rosmalen, L. van
(1)
+
-
Swart, E.
(1)
+
-
Veek, S. van de
(1)
+
-
Veek, S. van der
(1)
+
-
Vet, S. de
(1)
+
-
Voort, A. van der
(1)
+
-
Vries, E.E. de
(1)
+
-
Woudstra, M.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(55)
+
-
en
(8)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
≠ 2016
(-)
= Vermeer, H.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 24 of 63)
Pages
1
2
3
›
››
show grid
show list
save search
The relationship between teachers’ beliefs on reading and the time spent with digital storybooks in class, and the moderating effect of perceived barriers
Parental Beliefs and Shared Reading: A Review of the Comparison between Print and Digital Books
Opvallend gedrag bij KindeRdam
Emotionele veiligheid in de kinderopvang
Hoe denken pedagogisch medewerkers en pedagogisch coaches over de waarborging van emotionele veiligheid in de kinderopvang?
Emotionele veiligheid in de kinderopvang
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0 - tot 4-jarigen in de kinderopvang
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
De bevordering van interactiebegeleiding op de buitenschoolse opvang binnen KindeRdam
De bevordering van interactiebegeleiding op de buitenschoolse opvang binnen KindeRdam
Het bevorderen van sociale vaardigheden via interactiebegeleiding bij 0- tot 4-jarigen in de kinderopvang
De bevordering van interactiebegeleiding op de buitenschoolse opvang binnen KindeRdam
Pages
1
2
3
›
››