Leiden University Student Repository

Refine Results

Programme

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Boezeman, E.
  • (-) = Bachelor thesis

Search results

(1 - 24 of 55)

Pages

Helping NPOs: A Cross-sectional Study about the Willingness to Donate of Members of the General Public and the Role of Morality, Competence, Empathy, and Collectivism
Bereidheid om geld te doneren aan non-profit organisaties: een experimenteel onderzoek naar de rol van communicatie van sociale identiteitswaarde en competentie van de organisatie, morele identiteit en empathie, en ervaren aantrekkelijkheid van de organis
Willingness to Donate Money to Non-Profit Organizations Among Non-Members of General Public
Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan non-profitorganisaties
The effect of guardians and personality on criminals
Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan de non-profit organisatie: de invloed enerzijds van affiniteit met de non-profit organisatie met persoonlijke relevantie van de organisatie en sociale identiteit match als determinanten,
The Willingness to Donate to Nonprofit Organizations in the General Public
Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
Psychologisch eigenaarschap van de non-profitorganisatie en identificatie met de organisatie bij vrijwilligers:
Vrijwilligers in de non-profitorganisaties: Psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers en werktevredenheid als uitkomst.
Het voornemen om vrijwilliger te blijven bij een non-profit organisatie: De effecten van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie en hun voorspellers
Psychologisch eigenaarschap van de non-profitorganisatie: Voorspellers (controle, eerder vrijwilligerswerk, respect en prestige), promotie van de organisatie als uitkomstvariabele en de rol van identificatie met de organisatie
De invloed van psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, de organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers van non-profit organisaties
Donatiebereidheid van vrijwilligers: De rol van collectief psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie, en hun voorspellers (baancomplexiteit & respect).
Motivatie om te doneren van vrijwilligers: De invloed van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie, met trots en controle als hun voorspellers.
Het effect van psychologische gevoelens van eigenaarschap over, en identificatie met, de organisatie en hun predictoren op donatiebereidheid bij vrijwilligers van non-profitorganisaties
Donatiegedrag onder vrijwilligers: Een cross-sectioneel onderzoek naar psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun predictoren
Het effect van psychologisch eigenaarschap van een non-profit organisatie en identificatie met een non-profit organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers
Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
Het bevorderen van het donatiegedrag van vrijwilligers uit de VS aan de hand van psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun voorspellers (controle, prestige en organisatorische competentie).
Een cross-sectioneel vragenlijstonderzoek over de donatiebereidheid van vrijwilligers: De rol van psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie, en de voorspellers hiervan (waargenomen controle en respect binnen de orga
Psychologisch eigenaarschap van de organisatie bij vrijwilligers van de non-profit organisatie: Voorspellers, effect op inzet, en de rol van identificatie met de organisatie
Psychologische hechting aan non-profit organisaties onder vrijwilligers: De invloed van organisatie identificatie en psychologisch eigenaarschap van de organisatie en voorspellers op de bereidheid tot het verrichten van vrijwilligerswerk
Psychologische hechting in non-profit organisaties : Predictoren en uitkomsten van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie onder vrijwilligers

Pages