Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Premaster thesis

Search results

(1 - 24 of 36)

Pages

De invloed van verschillende persoonskenmerken, binnen de leeftijdsgroep 30 tot en met 50 jaar, op tekstbegrip
De invloed van alternatieve tekstformats en leessnelheid op tekstbegrip
Het effect van tekstpresentatie op infereren: Een onderzoek naar de effecten van verschillende soorten tekstpresentatie met betrekking tot het kunnen leggen van verbanden in een tekst
Invloed van werkgeheugen op leessnelheid bij verschillende manieren van lezen
De invloed van leeftijd op tekstbegrip bij het gebruik van leesapplicaties
Individuele verschillen in snellezen, het effect van leeftijd op het maken van regressies
Het effect van leeftijd op tekstbegrip bij lezen zonder saccades.
Effect van werkgeheugen en saccades tijdens het lezen op tekstbegrip
Snellezen: De invloed van tekstpresentatie en leessnelheid op tekstbegrip
Influence of text presentation on text understanding during digital reading processes
Regressie, progressie, voorkennis of toch leeftijd: wat speelt nu echt mee bij de score op tekstbegrip?
De relatie tussen het werkgeheugen en tekstbegrip
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip van lezers
Reading without regressions: speed is crucial for comprehension
De invloed van leeftijd op leessnelheid en tekstbegrip: Een onderzoek naar de mogelijke rol van leeftijd op de snelheid van lezen en de mate van tekstbegrip
Nog eens terugblikken, of niet?: De invloed van regressies op tekstbegrip
De invloed van een oncontroleerbare leessnelheid en het niet kunnen maken van saccades op tekstrepresentatie
De verschillen tussen en de invloed van persoonskenmerken op tekstbegrip bij lezers
Tekstrepresentatie en tekstbegrip: De invloed van tekstrepresentatie op het tekstbegrip van lezers
Tekstbegrip optimaliseren met behulp van tekstweergave
Het optimaliseren van tekstbegrip; kenmerken van de tekst en de lezer
Ik begrijp er niets van!?: Onderzoek naar factoren die invloed hebben op het tekstbegrip van volwassenen
Snellezen en een goed tekstbegrip, gaat dat samen?
Het effect van tekstpresentatie op tekstbegrip: De rol van klassiek lezen, non-regressies, non-saccades, en zelfgekozen en gedwongen leessnelheid

Pages