Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(9)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(9)
+
-
Issued
2016
(4)
+
-
2017
(5)
+
-
Language
nl
(8)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Koornneef, A.W.
(-)
= Pavias, M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 9 of 9)
show grid
show list
save search
Lunteren, K. van
2017
De invloed van tekstpresentatie op leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Altena, Marissa
2017
Het effect van tekstpresentaties op lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rijbroek, Sharon
2017
De invloed van vooruitgaande saccades en omringende woorden op leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verschuur, Y.
2017
Een andere manier van lezen: Invloed van tekstpresentatie op tekstverwerking
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijkstra, M.C.
2017
De invloed van tekstpresentatie op het tekstbegrip en de leessnelheid van basisschoolleerlingen uit groep 4 en 5
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zollanvari, Mariam
2016
Influence of text presentation on text understanding during digital reading processes
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Merceij, Sanne
2016
Het optimaliseren van tekstbegrip; kenmerken van de tekst en de lezer
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Langevelde, Liesbeth van
2016
Snellezen en een goed tekstbegrip, gaat dat samen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wal, Sietske van der
2016
De invloed van het werkgeheugen op tekstbegrip en leessnelheid bij een normale tekst en bij snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access