Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(23)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(23)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(23)
+
-
Issued
2018
(23)
+
-
Language
nl
(23)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Koornneef, Arnout
(-)
= Moort, Marloes van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 23)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Boer, Miriam den
2018
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tuin, Marita
2018
Hardop lezen om een tekst beter te begrijpen, werkt dat?: Een onderzoek naar het effect van hardop lezen op tekstbegrip en de rol van het werkgeheugen daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duiven, Elvira
2018
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verloop, Chantal
2018
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boom, Amber
2018
Het verschil in tekstbegrip tussen hardop en stil lezen bij sterke en zwakke lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Peters, Esmee
2018
Lezerskenmerken en tekstbegrip: Welke invloed hebben lezerskenmerken op tekstbegrip?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sins, Sonja
2018
De invloed van het uitvoeren van een duale taak op werkgeheugen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sluijs, T. van
2018
Invloed van interrupties op tekstbegrip en werkgeheuden: Wat is de invloed van interrupties op tekstbegrip en wat is hierbij de rol van het werkgeheugen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kuiper, Yaniecka
2018
Hardop voorlezen en tekstbegrip: Welke invloed heeft hardop voorlezen op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schoen, Jorrit
2018
De rol van werkgeheugen bij begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Eernstman, Rianne
2018
De rol van het werkgeheugen bij begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Klauw, Britt van der
2018
De relatie tussen opleidingsniveau en werkgeheugencapaciteit bij lees- en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pijl, Janneke
2018
De invloed van de manier van lezen op leestijd en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tazelaar, Demi
2018
Tekstbegrip bij volwassen lezers: Een onderzoek naar de invloed van onderwijsniveau en specifieke leesinstructies op het tekstbegrip bij volwassen lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mierlo, Hugo Mathieu van
2018
Wat is de invloed van leeftijd, leesvaardigheid, reactiesnelheid en werkgeheugencapaciteit op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Redeker, Annemieke
2018
Het effect van instructie op tekstbegrip van volwassenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heijst, Lynn van
2018
Het verbeteren van tekstbegrip: Het verbeteren van tekstbegrip door verschillende manieren van lezen en verschillende instructies
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kok, Tara
2018
Hoe goed is jouw geheugen? Een onderzoek naar de invloed van verschillende taken op het tekstbegrip en het werkgeheugen bij Nederlandse lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Seitner, Jessica
2018
Relatie tekstbegrip, leesvaardigheid en werkggeheugencapaciteit: Wat is het verband tussen de drie componenten?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Liende, Marijke van der
2018
Het vormen van inferenties bij onderbreking van het leesproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››