Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Programme

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Mouthaan, J.
  • (-) = 2020

Search results

(1 - 20 of 20)
Feasibility of two script driven imagery assessments for trauma exposed individuals
Comparing Exposure Therapies for PTSD: Exploring Factors That Influence Treatment Choice
Feasibility and preliminary effects of the  High Intensive Trauma-focused Therapy  for Posttraumatic Stress Disorder: a Pragmatic Clinical Trial
Suicidality in University Students as Networks of Psychological Risk Factors
The Impact of Child Maltreatment on Empathy in Later Life
Insomnia, Thwarted Belongingness, and Suicidal Ideation in Students
Zijn we bang om vervangen te worden door “Serious Games” in de Psychotherapie?
Patients’ requirements for implementation of serious games for mental healthcare
New Media as the New Medium: Do Media Usage and Gaming Experience Impact Professionals’ and Clients’ Attitudes Towards SG in Mental Health Care?
From interest to implementation: Optimal design for maximizing implementation and adherence of Serious Games in mental health care
De rol van empathie in individueel versus prosociaal leren
S ociaal leer gedrag in gezonde i ndividuen met Obsessieve Compulsieve kenmerken door online leertaa k
Het verband tussen zelfwaardering en leerprestatie voor jezelf en een ander
Wat doe jij voor een ander? De relatie tussen empathie en pro-sociaal leergedrag
Serious games in de GGZ; Zijn ouderen net zo positief als jongeren uit de ‘online’ generatie?