Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(12)
+
-
Thesis type
Master thesis
(12)
+
-
Issued
2016
(6)
+
-
2017
(6)
+
-
Supervisor
Ziermans, T.B.
(9)
+
-
Ziermans, T.
(3)
+
-
Language
nl
(12)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Education and Child Studies (MSc
(-)
= Dijkhuis, R.R.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 12 of 12)
show grid
show list
save search
Beek, Eva N. van
2017
Studenten met hoog functionerend autisme: De relatie tussen sociale aandacht en autisme symptomen met intelligentieniveau als mediator
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Trauders, Myrthe
2017
Dagelijkse executieve functies, subjectieve stress en kwaliteit van leven bij hoogfunctionerende jongvolwassenen met autismespectrumstoornissen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dijk, Ingrid van
2017
De invloed van geslacht op de relatie tussen executief functioneren en sociaal functioneren bij studenten met autisme
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Faber, Arnoud
2017
Kwaliteit van leven bij jongvolwassenen met een autismespectrumstoornis: Samenhang met intelligentie en executief functioneren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Reinds, Heleen
2017
Studenten met HFA: De invloed van cognitieve flexibiliteit en theory of mind op studievertraging
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Wit, Mariska P. de
2017
De relatie tussen cognitieve flexibiliteit en stress bij studenten met en zonder een autisme spectrum stoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Schols, Lisette
2016
De fysiologische activatie van adolescenten met hoogfunctionerend autisme tijdens sociaal-emotionele informatieverwerking
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kraaijenbrink, Ilse
2016
De relatie tussen sociale aandacht, theory of mind en gender bij studenten met hoog functionerend autisme, vergeleken met normaal ontwikkelende leeftijdsgenoten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bentum, Sanne van
2016
De relatie tussen executief functioneren en kwaliteit van leven bij adolescenten met hoog functionerend autisme en de rol van competentiebeleving hierin
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ruiter, Lisa de
2016
De effecten van het ervaren van stress op het sociaal en cognitief functioneren bij hoogfunctionerende jongvolwassenen met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Santen, Kelly van
2016
Verschillen tussen objectief en subjectief gemeten stress bij hoogfunctionerende studenten met een autismespectrumstoornis en het verband met de kwaliteit van leven
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Joosse, Leandra
2016
Het verband tussen sociale angst, internaliserende problemen en kwaliteit van leven bij studenten met autisme
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access