Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) = Venneker, D.

Search results

(1 - 14 of 14)
Aanleren van inferentievaardigheden met video’s in groep 6: invloed van technisch leesniveau.
Het verbeteren van leesvaardigheid: Een onderzoek naar videotraining op het gebied van inferentievaardigheden
The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Verhaalbegrip en het toepassen van inferentiële en metacognitieve vaardigheden op de basisschool: verschillen tussen tekst, audio en video
De invloed van presentatievorm op online en offline begrip bij het lezen, beluisteren of bekijken van een verhaal door 8-12 jarigen
Effect van de presentatievorm van een verhaal op online en offline begrip
Invloed van Presentatievorm op Verhaalbegrip en Aandacht: Rol van leeftijd op invloed Presentatievorm op Verhaalbegrip
De relatie tussen de standards of coherence, het leggen van causale verbanden in een tekst en het  leesbegrip van studenten
Leesbegrip in de mazetaak: Aap / Zie / Top jij de inconsistentie?
Aangeleerde strategieën en bijbehorende  instructie in begrijpend lezen methodes in  het basisonderwijs
Didactische aanpak van begrijpend leesmethoden in het basisonderwijs