Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(12)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(12)
+
-
Issued
2017
(12)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.W.
(11)
+
-
Stroet, K.F.A.
(1)
+
-
Language
nl
(12)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= Bakker-van den Berg, A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 12 of 12)
show grid
show list
save search
Hamming, Emma L.I.
2017
Tekstbegrip bij snellezen met RSVP: De invloed van het werkgeheugen en de ervaring met snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Breedveld, Esther B.
2017
Invloed van capaciteiten op tekstbegrip tijdens het snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Breugel-Blokhuizen, Esther van
2017
Beter tekstbegrip voor oudere lezers, aanpassing van snelheid en tekstpresentatie, noodzakelijk?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Grimbergen, Eline
2017
De invloed van het werkgeheugen, leeftijd en tekstpresentatie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Grand, Daphne Le
2017
Succesvol snellezen: Snellezen aan de hand van voorkennis en werkgeheugen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dalebout, Evi
2017
De effecten van tekstpresentatie en leessnelheid op het tekstbegrip bij het begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bak, Angelique C.
2017
Invloed op tekstbegrip: Een onderzoek naar de invloed van signaalwoorden, het maken van saccades en de leessnelheid op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ait Khouya Lahsen, H.
2017
Hebben leeftijd, geslacht en snelheid van tekstpresentatie invloed op tekstbegrip?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dalsum, Lisa van
2017
Onderzoek naar de invloed van voorkennis, leeftijd en geslacht op de mate van tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Walraven, M.W.J.
2017
De invloed van impliciete intelligentietheorieën van leerlingen op hun motivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dieben, Janou
2017
De invloed van het werkgeheugen op tekstbegrip bij een woord voor woord tekstpresentatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Arens, E.
2017
De invloed van het werkgeheugen op tekstbegrip bij een hoge snelheid van tekstpresentatie en de rol die leeftijd hierbij speelt
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access