Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = Chung, S.

Search results

(1 - 19 of 19)
Betrokken ouders zijn de sleutel tot lezen
Ouders vormen de sleutel tot het verhogen van leesmotivatie van basisschoolleerlingen
Ouderbetrokkenheid bij het Lezen Thuis
Ouderbetrokkenheid bij Lezen
Feedback bij rekenen
Effectief Feedback Geven bij Rekenonderwijs
Effectieve Feedback in het Rekenonderwijs
Feedback in het Rekenonderwijs van Basisschool X.
Feedback in het rekenonderwijs
Feedback bij Rekenen in het Basisonderwijs
Hardop praten tijdens voorlezen en aantal kinderboeken thuis bij ouders met jonge kinderen met en zonder risico op taalproblemen
Effecten van oplichtende tekst tijdens herhaald voorlezen
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
De invloed van de Viertakt in combinatie met digitale prentenboeken op de woordenschatontwikkeling van kleuters
Peuters & Nieuwe Media: Is er een relatie tussen ontluikende geletterdheid en het gebruik van tablets en smartphones bij peuters
De invloed van woordenschat, werkgeheugen en intelligentie op begrijpend lezen bij basisschoolleerlingen uit groep vijfj
Executieve Functies en Rekenvaardigheid van Jongens en Meisjes in Groep Vijf
Peuters en nieuwe media: Wat is de relatie tussen het gebruik van nieuwe media en het temperament van peuters
Executieve functies en rekenvaardigheden