Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Supervisor

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = Pijper, Jarla

Search results

(1 - 19 of 19)
Gedragsproblemen bij kinderen en ouderlijke stress
De relatie tussen ASS kenmerken en agressie bij jonge kinderen
Autisme kenmerken en angst bij jonge kinderen: De mediërende rol van emotieregulatie
De relatie tussen communicatieve vaardigheden en agressieproblemen bij jonge kinderen en de rol van autismekenmerken hierbij.
Zijn naam is Daan. Liegen, eigenwijs en agressief gedrag kenmerkend voor een stoornis of is er sprake van comorbiditeit?
Stress en regulatie bij jonge kinderen met en zonder ASS: in hoeverre zijn de factoren emotieregulatie van het kind en stress bij de ouder gerelateerd aan stress bij het kind?
Executieve functies en autismekenmerken in relatie tot agressief gedrag bij jonge kinderen
Emotieregulatie en autismekenmerken in relatie tot dagelijkse stress bij jonge kinderen
Communicatievaardigheden bij jonge kinderen met autisme.
De samenhang tussen autisme kenmerken van jonge kinderen en de opvoedingsstijl van hun ouders.
Een onderzoek naar de relatie tussen psychopathische trekken en empathie bij jongens tussen 8 en 12 jaar met agressieproblematiek
De invloed van een positieve ouderlijke opvoedingsstijl en de angstgevoeligheid van het kind op psychopathische trekken bij jongens
Psychopathische trekken: de sleutel tot preventieve interventies? De rol in de relatie tussen executieve functies en agressie
Bestaat er een verschil in executief functioneren tussen jongens met ASS en DBD en jongens zonder ASS en DBD?
Jongens met DBD en de perceptie op ouderlijk gedrag. Dit in relatie tot de perceptie van moeders.
Agressief gedrag gaat niet altijd gepaard met een zwakke taalvaardigheid
De relatie tussen executieve functies en sociale vaardigheden bij kinderen in een niet-klinische populatie
Stress en opvoedingsstijlen van ouders met probleemkinderen
Empathie, aandacht en ADHD