Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(8)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(5)
+
-
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(5)
+
-
Issued
2016
(3)
+
-
2017
(4)
+
-
2019
(1)
+
-
Language
nl
(7)
+
-
en
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Hickendorff, M.
(-)
= Koornneef, A.W.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 8 of 8)
show grid
show list
save search
Spuijman, E.S.E.
2019
Het verband tussen passief en actief uitstelgedrag, maximizing, en stress onder groep acht leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wahls, Rosanne
2017
Het verschil in oogbewegingen en tekstbegrip bij verschillende tekstlay-outs in groep 4
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lentjens, M.E.H.
2017
Het verband tussen perfectionisme en uitstelgedrag
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
open access
Haas, Nianne de
2017
The relation between well-being and procrastination
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bartelts, Bram
2017
Levenstevredenheid en Uitstelgedrag
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Winter, Iris de
2016
Adaptief strategiegebruik van basisschoolleerlingen uit groep 6 en groep 8 bij meercijferige aftrekopgaven: Een choice/no-choice onderzoek naar de rol van leeftijd en rekenvaardigheidsniveau bij de hoofdrekenstrategieën direct aftrekken en indirect optellen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Meer, Michelle van der
2016
Adaptief strategiegebruik bij aftrekopgaven: Verschillen tussen jongens en meisjes
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Smit, Charissa
2016
Wat is de invloed van het werkgeheugen en de tekstpresentatie op begrijpend lezen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access