Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Leijenhorst, L. van
  • (-) ≠ 2022

Search results

(1 - 20 of 68)

Pages

Een succesvolle PO-VO overgang: Effectieve begeleiding op het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen.
Leermotivatie in de vakateliers van de Noordwijkse Scholen
Begeleiding van het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen in de overgang van primair naar voortgezet onderwijs
Intrinsieke motivatie voor rekenen: Invloed van autonomie, leeftijd en sekse
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van  teksten bij lezers
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip  bij informatieve en narratieve teksten
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
Uit de Kunst.
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Onderzoekend leren versus directe instructie: de voor- en nadelen van voorspellingen maken en de invloed van opleidingsniveau van ouders
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren

Pages