Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(10)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(10)
+
-
Issued
2020
(9)
+
-
2023
(1)
+
-
Supervisor
Liza van den Bosch
(9)
+
-
Elizabeth Buimer
(1)
+
-
Language
nl
(10)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= Marije Stoltenborgh
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 10 of 10)
show grid
show list
save search
Lange, Maria
2023
Het perspectief van volwassen geadopteerden op de hulp van een ervaringsdeskundige: Adviesrapport in opdracht van Adoptiepraktijk Vinke
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brik, Maaike
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Clasen, Joana
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Slotboom, Inge
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Remmelzwaal, Gaby
2020
Informatiebehoefte voorafgaand en tijdens de zwangerschap
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heenes, Valerie
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ligtenberg, Janey-Ann
2020
Informatiebehoefte voorafgaan en tijdens de zwangerschap
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Talbot, Rebecca
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gielgens, Sterre
2020
Informatiebehoefte voorafgaand en tijdens zwangerschap
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
van den Bos, Ioa
2020
Onderzoek naar een Gezonde Kansrijke Start
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access