Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(30)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(30)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(30)
+
-
Issued
2016
(3)
+
-
2017
(4)
+
-
2019
(4)
+
-
2020
(19)
+
-
Supervisor
Endedijk, H.
(8)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(7)
+
-
Alink, L.R.A.
(3)
+
-
Rippe, R.C.A.
(2)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M
(2)
+
-
Zandvliet, R.
(2)
+
-
Bakermans-Kranenburg, M.J.
(1)
+
-
Heckendorf, E.
(1)
+
-
Nefs, H.
(1)
+
-
Rippe, R.
(1)
+
-
Stoltenborgh, M.
(1)
+
-
Veen, R. van der
(1)
+
-
Vet, S.M. de
(1)
+
-
Show more
Your search
Enabled Filters
(-)
= Bachelor thesis
(-)
= nl
(-)
= Huffmeijer, R.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 30)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Groes, Maartje de
2020
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingsproblemen en een Lage Intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hendriks, Ivo
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sulejmanovic, Anida
2020
De Verschuivende Norm van Seksueel Overschrijdend Gedrag onder Jongeren: Een Exploratief Onderzoek naar Onderliggende Factoren
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Evers, Michelle
2020
Het belang van eerdere ervaringen: Een onderzoek naar het effect van oppassen en huiswerkbegeleiding op de perceptie van baby huilen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Knepflé, Megan
2020
Individuele rapportage Bachelor project
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Oostwouder, Marit
2020
Individuele rapportage Bachelorproject
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gundelach, Tamara
2020
INDIVIDUELE RAPPORTAGE: Bachelorproject 2019-2020
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ende, Janieke van der
2020
Individuele Rapportage Bachelorproject
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Anink, Emilie
2020
Beleid rond scheidingen op basis van de mening van jongeren en jongvolwassenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dekker, Renske
2020
Individuele rapportage Bachelorproject 2019-2020
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Treffers, Sanne
2020
Individuele rapportage bachelor project 2019-2020
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bremmers, Irina
2020
BEHOEFTES VAN JONGEREN TIJDENS DE SCHEIDING VAN HUN OUDERS: Individuele rapportage onderzoek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groenenberg, Jacobine
2020
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingproblemen en een Lage Intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Denayere, Melissa
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dirkx, Jamie
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Goederen, Romy de
2020
Zorg voor specifieke groepen onder leerlingen met dyslexie: Leerlingen met ernstige lees- en spellingproblemen en een lage intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Lugtmeijer, Lisanne
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Feijenbuik, Ilja
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boersma, Lisa
2020
Zorg voor specifieke groepen onder leerlingen met dyslexie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hooftman, Silvie
2019
Is je ‘eigen’ kind anders? Laten vrouwen zonder kinderen sensitievere voorgenomen reacties zien op huil- en lachgeluiden van een gesuggereerd eigen kind in vergelijking met een onbekend kind?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››