Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(6)
+
-
Thesis type
Master thesis
(6)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Supervisor
Bosch, R. van den
(1)
+
-
Dijken, M. van
(1)
+
-
Sikkema- de Jong, T.M.
(1)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(1)
+
-
Swart, E.K.
(1)
+
-
Language
nl
(6)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Master thesis
(-)
≠ en
(-)
= 2018
(-)
= Mol, S.E.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 6 of 6)
show grid
show list
save search
Hulleman, Jantine
2018
Lezen doe je samen?: Een onderzoek naar het verband tussen cognitieve en emotionele betrokkenheid van ouders en het leesgedrag van kinderen uit groep 3 en groep 7 en 8
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Rijs, Marloes L. van
2018
De relatie tussen praten over lezen met moeders en het leesgedrag van kinderen op de basisschool.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dudink, Lieke M.
2018
Frequentie digitaal mediagebruik en voorlezen bij peuters en kleuters: Is er een samenhang met woordenschat?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nijs, H.R. de
2018
Alfabetboek of schrijven: De invloed van een schrijf- en een voorleesinterventie met een alfabetboek op letterkennis bij kinderen van vier jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boot, N.E.
2018
Letterkennis bij kleuters: Een onderzoek naar de effecten van een lees- en schrijfinterventie op letterkennis bij kleuters en de rol van verwachtingen van ouders
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Busser, Nikki
2018
Het belang van het type gezin, leesmotivatie en leesroutine voor leerlingen in de eerste drie klassen van de middelbare school
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access