Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Master thesis
  • (-) ≠ Antypa, N.
  • (-) = Helder, A.
  • (-) ≠ 2021

Search results

(1 - 20 of 31)

Pages

The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van  Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
Het effect van overbodige breininformatie op de geloofwaardigheid van onderwijskundig onderzoek: een onderzoek onder leerkrachten.
Het SANE-effect onder leraren
De validiteit van de CBM Maze-taak en de invloed van leesmotivatie.
Meetpretentie van de Maze en de Samenhang met Leesmotivatie in Groep 7
De gevoeligheid van leraren voor het verleidende effect van breininformatie op de geloofwaardigheid van artikelen over onderwijsonderzoek
Standaard van coherentie en het begrijpend leesniveau bij studenten  van het hoger beroepsonderwijs en wetenschappelijk onderwijs
Global effects on word-to-text integration: The role of reading comprehension skills
Effective or Distractive? Research on the Effect of Reading in a Color Gradient with BeeLine Reader
A Baseline For A Baseline: Examining The N400 At Sentence Beginnings To  Understand Default Processes Aiding Reading Comprehension
De Kennis van Verbindingswoorden bij Beginnende Lezers: Het Belang voor Tekstbegrip en de Ontwikkeling van een Nieuw Instrument
Begrijpend lezen bij beginnende lezers: het belang van verbindingswoorden.
De integratie van woord naar tekst - het verschil tussen goede en minder goede lezers

Pages