Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Master thesis
  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) ≠ Mol, S.E.
  • (-) = Dijken, M.J. van

Search results

(1 - 20 of 32)

Pages

Stimulering van beginnende geletterdheid door een digitaal interactief voorleesprogramma bij kinderen met een laag visueel werkgeheugen
Effectiviteit van online tutor leesinterventies op de leesvaardigheid van bovenbouwleerlingen met leesproblemen
De invloed van voorlezen van digitale prentenboeken
Kleuterpraat met prentenboeken
Wederzijdse beïnvloeding van fonologisch bewustzijn en woordenschat bij het voorlezen van digitale prentenboeken
De CBM-Maze Taak als Meetinstrument voor Tekstbegrip en de Invloed van Teksttypes
De Effectiviteit van Interactief Voorlezen via E-Prent&ABC+ op Taakgericht Gedrag en Leerprestaties van Kleuters
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse  Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Statisch versus dynamisch testen: Inzicht in het denken en de schoolprestaties
Invloed van prentenboek- en kindkenmerken op de aandacht voor tekst bij kleuters
De samenhang tussen tablet- en smartphonegebruik van peuters en kleuters en hun woordenschat en de rol van ouders
Woordenschatontwikkeling bij kleuters: De meerwaarde van de Viertakt ten opzichte van levende boeken voor kleuters
De samenhang tussen aandacht, werkgeheugen en tekstbegrip bij universitaire studenten
Begrijpend lezen bij het maken van Mazetaken – het verschil tussen consistente en inconsistente verhalen
Het verband tussen geslacht, leestempo, leerjaar en begrijpend lezen bij jongens en meisjes uit groep 7 en 8
Digitale prentenboeken op het smarboard

Pages