Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Master thesis
  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) ≠ Mol, S.E.
  • (-) = Swart, E.K.

Search results

(1 - 20 of 26)

Pages

De intergenerationele overdracht van traumasymptomen van ouders op hun kinderen en de invloed van gender
Digitaal lezen en een extra steuntje in de rug: het recept tegen te weinig lezen?
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van  Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
Het effect van feedback gericht op tekstbegrip op de kennis van leesstrategieën
De invloed van neurowetenschappelijke  informatie op de geloofwaardigheid van (onderwijs)wetenschappelijke teksten
De relatie tussen aandacht voor tekst en tekstbegrip en de interactie met werkgeheugencapaciteit
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
De samenhang tussen tablet- en smartphonegebruik van peuters en kleuters en hun woordenschat en de rol van ouders
Oogbewegingen en hun verband met leesvaardigheid en de mate van leesbegrip
De samenhang tussen aandacht, werkgeheugen en tekstbegrip bij universitaire studenten
Begrijpend lezen bij het maken van Mazetaken – het verschil tussen consistente en inconsistente verhalen
Het verband tussen geslacht, leestempo, leerjaar en begrijpend lezen bij jongens en meisjes uit groep 7 en 8
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
De relatie tussen digitale middelen-gebruik, voorlezen en de woordenschat van 3-jarige kinderen
Het mediatie-effect van aandacht tijdens het lezen van een tekst op de relatie tussen het DRD4-gen en leesbegrip
Welke leesinterventies werken? Een meta-analyse van de effectiviteit van verschillende soorten leesfeedback per leeftijdsgroep
Staan het DRD4-genotype, leesvaardigheid en aandacht in verband met leesmotivatie

Pages