Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(14)
+
-
Thesis type
Master thesis
(14)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(14)
+
-
Supervisor
Haan, W.D. de
(3)
+
-
Prevoo, M.J.L.
(3)
+
-
Asdonk, S. van der
(2)
+
-
Beckerman, M.
(1)
+
-
Berkel, Sheila Renate van
(1)
+
-
Biro, S.
(1)
+
-
Branger, M.C.E.
(1)
+
-
Pittner, K.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(13)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Master thesis
(-)
= 2016
(-)
≠ Neerlandistiek (MA
(-)
= Alink, L.R.A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 14 of 14)
show grid
show list
save search
Roos, Anouk
2016
'Per ongeluk expres?' De relatie tussen een geschiedenis van kindermishandeling bij de moeder en de mate van vijandige attributies: SES als mediator en/of moderator
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Timofei, Amrit
2016
Het uithuisplaatsingsbesluit: Een inzicht in de weging van risico- en beschermende factoren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Eckhardt, Lilian
2016
Sociale steum en zelfeffectiviteit in het aanstaande ouderschap: Een onderzoek naar de samenhang tussen sociale steun en zelfeffectiviteit bij vaders en moeders die in verwachting zijn van hun eerste kind
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Valentijn, Anne
2016
Besluitvorming omtrent uithuisplaatsing: De invloed van ervaring en perceptie van veranderlijkheid van persoonlijkheid en karaktereigenschappen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kalloe, S.
2016
Percepties van moeders over het temperament van hun baby: De modererende rol van sensitiviteit en depressie in de relatie tussen geobserveerd en door moeder gerapporteerd temperament
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dijk, Marloes van
2016
Familiefactoren als moderatoren voor intergenerationele transmissie van kindermishandeling
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Joosse, Hester
2016
Behandelvoortgang en -motivatie van jongeren uit gebroken gezinnen binnen de jeugdpsychiatrie en -verslavingszorg
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Houtman, Jolieke
2016
Intergenerationele overdracht van kindermishandeling – invloed van negatief affect en chaos
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Broekhoven, Linde
2016
Beschermingsmaatregelen bij ongeboren en pasgeboren kinderen: Een dossieronderzoek naar de kenmerken van de (aanstaande) moeders en hun leefomgeving
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nap, Femke
2016
De Relatie tussen risicofactoren voor een onveilige opvoedsituatie en de zekerheid van adviezen over uithuisplaatsing: Speelt ervaring van de professional een rol?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Varekamp, Nadia
2016
Beyond the eye of the beholder: The relation between a practitioner‘s mindset and experience and making judgments in child protection cases
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Elstgeest, Aranka
2016
Beslissen over uithuisplaatsing: De invloed van ouderfactoren, hulpverleningsfactoren en mindset op de beslissingen van kinderrechters en masterstudenten Jeugdrecht
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Andeweg, Suzanne Marijke
2016
Mentaliteit ten opzichte van aanpassingsvermogen en de beslissing over uithuisplaatsing: verschillen tussen kinderrechters en masterstudenten Jeugdrecht.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tuijl, Tirza van
2016
Persoonlijke opvattingen bij beslissingen omtrent uithuisplaatsing: Een onderzoek naar persoonlijke opvattingen van professionals bij beslissingen over de noodzakelijkheid van uithuisplaatsing
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access