Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(10)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Master thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(1)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(9)
+
-
Issued
2018
(6)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(3)
+
-
Supervisor
Jolles, Dietsje
(3)
+
-
Moort, Marloes van
(3)
+
-
Helder, Anne
(2)
+
-
Bruïne, Amy de
(1)
+
-
Schaik, Jo van
(1)
+
-
Language
nl
(9)
+
-
en
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Koornneef, Arnout
(-)
= Recommended
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 10 of 10)
show grid
show list
save search
Bakker, Sonja
2020
De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Beiroeti, Sarah
2020
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gravekamp, Amber
2020
Directe instructie of voorspellingen maken; Een onderzoek naar de effecten van het type instructie op het leren (her)kennen van kunststromingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Enden, J.S. van der
2019
Geef kleur aan het lezen: Een onderzoek naar de invloed van kleurovergangen in teksten op de leessnelheid en het tekstbegrip van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tuin, Marita
2018
Hardop lezen om een tekst beter te begrijpen, werkt dat?: Een onderzoek naar het effect van hardop lezen op tekstbegrip en de rol van het werkgeheugen daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Wynberg, Elizabeth
2018
Exploring balance: An EEG and observational study regarding children’s science concepts and exploratory play
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boom, Amber
2018
Het verschil in tekstbegrip tussen hardop en stil lezen bij sterke en zwakke lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hummel, Nick van
2018
Sorry dat ik je stoor: Een onderzoek naar de rol van interrupties op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Valk, Eva
2018
Hoe wordt de maze-task gelezen?: Verschillen in oogbewegingen tussen traditioneel lezen en lezen tijdens de maze-task
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Artist, C.L.
2018
De rol van werkgeheugen en leesvaardigheid bij het construeren van een mentaal model van een tekst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access